Pick me, choose me, love me..

Lite så känns de.. Men de går väl över. igen, tills nästa gång jag inte orkar bry mig längre.

 Har idag följt med mammas klass o skjutit på skjutbanan :) Va ju som extrachaufför :) duktiga elever må jag säga :P
Sen har jag även städat lite, ridit söttösa :) o mockat lite. joo jag försökte förstå mig på hur jag fixade bloggdesignen, bläää de e ju skit svårt. eller så kanske bara jag som inte riktigt orkar sätta mig in riktigt.. De blir Fias problem imorgon :P Hon har lovat mig att hjälpa mejj ;) hehe.

 Imorgon blir de att fixa de då, kanske hjälpa T med Indra :)

O vill ha egen häst.. men måste få tag på jobb med lite fastanställninng först... dumt att skaffa djur innan man har råd med dom.. suck i puck. Meeen Bettan har kommit på en plan :P Ringa på måndag, pepppepppepp :) Ni får höra sen om den funkade eller inte ;)

Nej jag tror en bild på Tösa får avsluta inlägget för idag :)
Gnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0