Pub o grejer.

Japp pub igår, lördag då :) sköjjsköjj. Allt började hemma, Ellen kom till oss, vi duschade åt middag, grillat, hasselbackare, grönsaker o tzatsiki :) *mums* :)
 Sen kom kusin M, hon fixade mitt hår, tack o tack :)
Efter de drog vi till Fia, där hade vi lite förfest med henne o Sofia :) Drack lite konstiga drinkar o hade oss :P


Bubbeltrubbel. Inte så där tokgod, mkt söt..


Fia dricker Humlan. Smakade som Coke Vanilla. Rätt ok.


Öh, jaa den här minns jag inte vet den hette, mjölk, blå curacao o sprit, helt okej.

Sen vart de lite Whiskey o grogg :) O MarioKart =)
Seeeen vart de pub :D Där va de rätt bra med folk egentligen, träffade en hel del gamla vänner o så :) skojj.
Mammsen hämtade oss o skjutsade hem oss alla, Marie o Ellen sov hos oss :)

 Jag o Ellen vaknade väl vid åtta tiden imorse, hejade på varandra, pratade en liten stund. Sen låg vi o drog oss till kvart över nio eller nått sånt. Åt tok mkt frukost :) Kusin L kom också o åt med oss :)
 Sen degade vi rätt länge, Ellen åkte hem o skulle räkna matte. O vi andra drog ner på Kask där Marie tränade, okej jag också, så jag lär ha liite ont i kroppen imorgon ;)
 Drog sen hem, åt ngr hårdmackor o drog till stallet, där jag o syster mockade o stökade o sen kom Tina ut o vi tog en tur med alla hästarna o vovvarna :) Viggo hittade ngt spännande i skogen så han stack ifrån oss men kom sen hem alldeles en liten stund efter att vi hade kommit hem som tur va. Vi såg även en Hjort :) En med ett tok stort horn, han är så vacker :) Den skrämde Tina iväg när hon tog o red emot honom ute o hygget haha.
 De va iaf en tok skön ridtur :) Hoppas på många fler såna, o jag vart inte ens allergisk :) Bjaabjaa. Hatar att bli allergisk när jag är i stallet..
 Sen vart de maaaat :) Gryta o ris :) o grönsaker, massor av tomater :) mums. Åt som en stövare vill jag lova haha. Va ju bara liiite hungrig ;)

 Men allt känns skönt nu. Inte ont någonstans, peppar peppar ta i trä. Lite fundersam bara. Men de ordnar sig.

 Tack alla som har gjort helgen så underbar :) Hoppas på många fler såna här helger.

Nej nu ska jag kolla in lite annat jaa. Men vi hörs igen :)

Kommentarer
Postat av: M

har du nån träningsvärk idag då?

2008-10-13 @ 16:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0