Snabbis!

Jaa alltså en snabbupdate ;P

Måndag:
Ellen kom förbi o vi drog ner till Hammarn, eftersom jag skulle på arbetsförmedlingen på möte med Herr Eeeeh öhhhh, alltså Sverker. Jaja, lika värdelöst som vanligt menmen. Sen vart de fiket :) jag bara äääälskar att gå på fik :)
Sen drog vi ut i Mjösöskogen en sväng. o till middag va vi duktiga o gjorde pytt i panna med vändstekta ägg :) mums faktiskt, länge sen jag kunde säga att pytt i panna va gott ;)
Spelade sen lite MarioKart, gick väl sådär. menmen bättre lycka nästa gång :P

Tisdag:
Imorse drog vi ner på byn med Loulou, vi hjälpte Signe att fixa nere bland dom gamla böckerna, faaan va böcker.. Hur mkt som helst ju.. Menmen.
Sen kom Hans o vi åkte på affärn o handlade lite, åkte hem till Vallsjön, räknade matte :) hann nästan räkna ett helt kapitel *stolt* ^^ Sen blev de till att göra middag :) Vart kyckling, spaghetti o currysås i ugnen, muuuuums :D *smakar smaskens*
Vart lite MarioKart som vanligt hehe. O jag o Ellen fixade alla kupperna den här gången :) *Stolta* så nu har vi guld på allt :) Fia tycker också att vi är duktiga :P
Sen vart de att hälsa på lilla Fia o spela Brawl :D sjöjjsköjj :)

Onsdag:
Idag kom Becca :) <3 Hon, Ellen o jag satt o snacka ett par timmar sen åkte Ellen hem för hon skulle iväg o jobba en sväng sen på dan.
Sen drog vi ner på byn, både Isabell o jag skulle till tandläkarn, jag har gulliga tänder :) ha, den ni de har säkert ingen av er :P hehe. Men jag måste laga en tand.. jävla visdomständer, dom förstör allt. skit. menmen. annars va de fint :)
Efter de tog vi o drog hem en snabbis, bytte om o gick över till Tina o co. :) Jag hjälpte henne med lilla Indra, som kom på att hon skulle försöka springa ifrån skaklarna, dom hoppade o vibrerade mot lilla henne så hon tyckte dom va lite otäcka men efter ett par varv insåg hon de att de va smartast att bara stanna för då slutade de att vibrera o va otäckt. Duktig tjej :) ngn gång måste dom ju inse de också. Sen stannade vi o drack lite kaffe, becca kollade in "gammhuse" deras :P o vi alla fick mysa med lill grabben :)
Sen vart de hem, laga mat med mammsen, hamburgare o bröd, o jaa även potatis :P
Efter de drog vi till Fia :) spelade Brawl, drack thé o åt kladdkaka :) muuuums :D
Sen drog vi hem igen, tittade på Bonde söker fru o Greys Anatomy. skojj :D sen vart de väl sängen mer eller mindre.

Torsdag:
De är idag de, dagen har väl börjat med en promenad runt byn, skööönt :) titta på all snö, jaja, en centimeter men de är ju iaf snö :P
Sen gick vi till grannarna, tog lite kort på hästarna, följde med Tina in sen en sväng innan hon o Isac skulle ner på Hammarn, becca tog en massa kort på sötnosen :D så jag lägger väl upp ngn bild på honom o bilder från dagen  :)


Och nu sitter vi hos Fia, Becca gör lite svenska arbete, Fia tänder upp i spisen o jag skriver lite här, skulle skynda mig att uppdatera medans Fia stökade lite, för nu ska vi spela lite Brawl igen ;)

Och senare idag åker vi alla ner på Hammarn, blir att äta pizza på Kaffestugan o ha de lite mys, synd bara att Sofia inte är här. Meen de kommer fler ggr :)

Tack o Hejj så länge.

Kommentarer
Postat av: Tina

Ha ha, javisst, nu är det bara att fika! :-)

Vilka fina bilder du lagt ut!

(Världens sötaste unge å häst ;-) )



Kram

2008-10-31 @ 15:28:27
URL: http://www.teamartz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0