Update :)

Jag skrev då inte igår så nu får jag ta två dagar istället :)

torsdag:

 Idag klev man upp rätt tidigt, tog in Chappen gav han frukost o sen drog man över till Tina, för idag drog vi ut med dagisbarnen från Hyllan :) Och dom verkade uppskatta turen ut i skogen med häst o vagn :) Sen vart de även lite ridning för barnen. 
Och här kommer lite bilder :)




Idag fredag: 
 
 Började dagen med att va ute i skogen hos farmor o farfar o plockade lingon åt min kära moster. Sen drog jag hem o åkte till Hammarn med Tina o Isac :) Köpte lite foder o grejer sen vart de Brödbiten :) Isac tyckte de va trevligt att få fika o kolla in allt folk istället för att åka bil ;P
 Sen åkte vi hem, tog de lite lugnt o så. o sen drog jag tillbaka till farmor o farfar o plockade lite bär.
Så här kommer lite skogsbilder.



Men nu är de dags att sluta o skriva ;) Må va lite social här hemma istället :)
Hejsvejs tills vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Linda

Japp! Så nu slipper den stå här och skräpa! Blev förvånad att så många var intresserade! :)

2008-10-26 @ 17:16:33
URL: http://lifeainteasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0