Update :)

Igååååår då va jag till hammarn på morgonen på ett möte, jääääätte viktigt möte.. eller inte, de va mest om a-kassa, så vad FAAAN gjorde jag där?! jag bara undrar?
 Men sen så köpte jag extraljusfäste åt ovlon :)
Tina skickade o undrade om vi skulle ta en promenad :) o promme vart de :) Skööööööönt, älskar hösten :) sen va jag med henne o Isac mest hela dan, drack kaffe, busade med Isac, kollade in när Tina gjorde klimpsoppa :) Åt den också, deeen smakade smaaaaskens :D Så nu blir de till att koka de fler gånger :D
 Sen vart de väl tv:n på kvällen, uggly betty o dhw :) kuuung :) älskar mina älskade serier :P

Idag har jag vart ner på bibblan o skrivit ut mitt cv, umgåtts med Ellen, Loulou, Signe o Susanne :) Juuust jaa Ellen råkade radera booooort allt jag hade skrivit, toook snällt ;) Men de gick fort att få tillbaka som tur va ;)
 Sen drog jag, ellen o syrran hem. Va till Tina så hon fick beställa kläder som syrrans klass säljer, hem o gjorde kycklingwook o åt även :) muuuums :D smakade smaskens ;P
 Efter de drog vi tillbaka till Tina, hon ville ha lite hjälp med Laica som skulle dra timmerdoningen :) De gick kung, lite, eller jaa, tok skitiga byxor fick man efter de ;) hhee. men de va de värt :) O älskade lilla Laica åker hem på måndag.. Jag ska följa med Tina hem med henne, de kommer att bli trist att hon måste hem.. Hon är ju för söt :)
 Sen har vi även hunnit med att va hem till morbror :) Han köpte också lite kläder o vi kollade in cittran åt mormor, tog kort på den o stökade. Ska iväg på Hamm o Nilsson imorgon när jag ändå är i stan o kolla vad dom säger om den, alltså vilket pris vi ska sätta på den o så när vi ska sälja den.
 O nu alldeles snart börjar Greys Anatomy :D yeeeeey :D

Ngn som har läst ÖP:n idag? Huuuur faaan kan man göra så mot en häst? Galningar! O de är ju inte första gången heller, de har ju hänt nere i södra sverige nånstans också.. jääävla puckon. uvva.

Vad mer ska jag hinna skriva in under fem minuter? hmm. ?

Stan hela helgen kanske? Fast de visste ni ju redan.. hmm. ngt nytt? öuumöuuum. Nääe.
Jag lär nog uppdatera ngt i helgen också =)

Tack o hejj.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag läste öpn! Jävla idioter! Man blir riktigt förbannad på sånt folk! Usch!

2008-10-02 @ 00:05:44
URL: http://lifeainteasy.blogg.se/
Postat av: Mia

Min kompis ska byta sin ponny mot en annan kuse, så eftersom att hon är för liten än för att få köra bil, så ställde jag upp som chaffis :) Fast vi åker inte förrän nästa vecka :) Ja, det finns 5 platser varav 4 lediga i månadsskifte, så det skulle ju vara alldeles perfekt! Ja men va fan, det kan du väl göra?? :) Du får självklart det om du vill. Det är jag och en tjej som gick med mig på Torsta, och vi lär nog bli massa fler, det brukar ju bli så :D Följ med om du vill :) Ja precis, och dom hade ju stallet hemma på gården, så den jävla människan var in i deras stall, på deras gård, mitt i natten och gjorde det där! Jag har vänner nere i Avesta och har varit där lite titt som tätt de senaste åren, bla på praktik, och hade med mig Alice då (köpte henne där ifrån), och snacka om att man blivit nojjig efter det där hände! Usch..

Dumma människor!

2008-10-02 @ 00:10:24
URL: http://alisess.blogg.se/
Postat av: Tina

Ja laica var ju bara sååå duktig, har varit ut med henne några ggr till och hon sköter sig kanon bra!

Ni ska ha tack som ställde upp å hjälpte mig, å leran den bjuder jag på ;-)

2008-10-04 @ 13:51:17
URL: http://www.teamartz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0