Fredag, heeelg eller nått.

För de är ju alltid helg för en annan ;) haha. eller nått.

 Ringde idag till Anders för de när ju faktiskt riiiiktig höst nu, men han hade ju inge jobb åt mig eftersom han redan har anställt en kille o har ngr andra mer intressanta killar att välja på som andre chaufför o dom har ju dessutom erfarenhet.  
 Varför ska allting alltid ramla på att JAG är TJEJ och OERFAREN! Hur faaan ska jag någonsin kunna få erfarenhet om jag inte får nå jobb då? Är så satans less nu. Blir så ledsen och arg samtidigt. Vad ska jag nu göra då? Flytta? ojaa, komma ifrån allt. Börja om på nytt. Hitta mig själv, börja må bra igen. Jag började faktiskt må jätte bra.. Men då hörde han av sig igen o allt vart jobbigt o sen vart de de här. buhu suck. varför kan jag aldrig få va lycklig o må bra? Jag saknar sommarn, jag mådde riktigt bra då. Älskade mitt jobb, älskade att inte va bunden, gjorde de JAG ville.

 Har iaf varit ute o gått o sprungit med vovven idag :) Känns riktigt härligt :) Måste ju få upp flåset efter förkylningen igen. Så de vart sprungit lite etapp vis inte hela tiden för då hadde jag nog legat halvdöd i diket haha. Chappen tyckte de va roligt att springa iaf :) Känns skönt att ngn blir glad för de man gör.

 Ooo vad ska man göra nu då? Jag vill ju ha ett jobb, o jag vill ju va kvar här, på de här stället som jag är uppvuxen på o älskar. Samtidigt som jag skulle kunna flytta lååååångt härifrån, från allt, börja om på nytt.

Nej nu kommer de folk hem. Ska väl kanske va lite social iaf.

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha, vilken dummer!! Det ska jag göra minsann ;P Händer i helgen då?

2008-09-26 @ 17:31:02
URL: http://alisess.blogg.se/
Postat av: F.d. sambon

Gumman då! :( Men så är det ju alltid, en ständig kamp om hur fan unga ska kunna få erfarenhet utan att få nå jobb, det är helvrickat! Tänker på dig och saknar dig massa! <3<3<3 Vill att du ska må bra, vad kan jag göra?! :( <3<3<3<3

2008-09-26 @ 17:39:46
Postat av: Mia

Okej, varför då? :o

Jag har tävlat idag, och ska tävla imorgon också :)

Emellan försöker jag umgås med Coffe så mycket som det går :)

2008-09-27 @ 18:52:48
URL: http://alisess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0