Idag är dagen då det händer..

 Så idag är ingen glad dag.. Eller kommer inte bli iaf. För idag är det begravning..

 Igår så va man till den stora staden med kusin Marie :) De va mkt trevligt, tyvärr så regnade det.. menmen.
Sen va man ut i skogen o hämtade en massa grejer till kistdekorationen som vi kusiner sen gjorde på kvällen/natten :) den vart fin :) kommer att finnas bilder på hur den "arbetas" upp på min bdb senare, orkar inte lägga in ngt här :P

 Ska iväg till kyrkan till halv ett o säga farväl till mormor.. Ska ge henne två brev också. Ett från mig o ett från syster. Mitt brev papper är grönt, med nalle puh på o jag har till o med ansträngt mig o skrivit allt med skrivstil, sen så är de ett blått kuvert där de står "Till Mormor i Himlen". De låter säkert barnsligt men jag vill ha det så.

 Men imorgon blir de nog jakt, behöver skogen.. Behöver tänka.. Behöver inte alls tänka egentligen, skulle va skönast o slippa tänka.. Men önskade att allt vore liite annorlunda..

Saknaden är enorm..

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0