Idag är en helt vanlig dag.

Men en massa saker att göra, orecis som alla andra dar. ;)

En liten lista som jag borde fixa idag:

* Sätta in pengar på M. - Avklarat redan medans jag började skriva bloggen ;)
* Städa undan på mitt rum..
* Träffa David o få min nya skiva :)
* Städa hos farmor o farfar tills innan "kalaset".
* Kolla efter mer jobb.. Hittar inget.. :(

Jag kan bara inte sluta tänka..
Jag önskade att du inte hade lovat så mkt..
Jag trodde verkligen på allt du sa..
Men du är precis som alla alltid har sagt..
De är bara jag som har vägrat att inse sanningen..
Jag önskade att jag bara kunde hata dig..
Men jag älskar ju dig.. Ska de va så svårt att inse?
Önskade bara att du visste hur allt va..
Eller att allt vore tvärtom..
Eller att de aldrig hade hänt ngt..
Helst att de inte hade hänt nått..

Näääe packa ner böcker nästa! :)


Kommentarer
Postat av: mia

ja som fan. haha :)

2008-09-13 @ 23:53:55
URL: http://alicess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0