Mitt i veckan.

Vad har hänt sen senast? hmm. no clue.

 Idag har jag iaf lagat mat, eller jag gör de för fullt, gryyyyta :D muuums. den är typ klar om tjugo minuter. brabra.
sen ska jag nog hämta posten, gå ut med vovven, fixa på rummet, följa med farsan o plocka potatis sen vette faan.

 Vad sägs om att sortera julkort i december? ;) haha. enda jobbet jag har hittat som jag kanske kan få.. är så satans less nu så usch. Ska väl ringa o höra om de har blivit höst ngn dag också ;) Får se vad den mannen säger då.
Kollar dessutom in hur de är i umeå, finns fortfarande en chans att man kan få åka dit ;)
 Texas är fortfarande lockande. Men när ska man i så fall åka? Känns ju rätt värdelöst att åka nu innan jul egentligen. Hmm.. måste fundera över de där lite mer tror jag.

 Jag vill så mkt nu, men inget går att fixa just nu.. Jobb, eget hus, vovvar, hästar, en räääv :) Mindre tid till att grubbla o fundera, mer pengar, en systemkamera, en ny laptop vore inte heller så fel, en ny rolig bil, hmm ngt mer tro? njaa inte just nu iaf.

O en kvart kvar tills grytan e klar :D
Så vad ska jag skriva under den kvarten då?

Kanske att jag har uppdaterat i min bdb idag *stolt*.
 Är sugen på att gå ut o göra ngt idag egentligen, meeen jag måste faaan fixa rummet.. drygt, tråkigt, värdelöst menmen.
Får ju va ute när jag plockar potatis.. Kanske ska höra med Tina om hon har lust med en ridtur ikväll :) de vore riktigt nice. Får se vad uret blir tills man kommer hem i eftermiddag. o en promenad vore inte heller helt fel. nääe har inte tid med de.. rummet måste ju bli klart eller hur? kan ju inte sova hos syrran hur länge somhelst heller haha. för hon ligger ju bara o snackar hela nätterna så man får ju aldrig sova haha.

Oooo nästa vecka börjar alla bra programmen! Så tvn hela kvällarna eller? haha.

Måndag: CSI klockan nio.
Tisdag: Ugly Betty klockan åtta och Desperate Housewives klockan nio :)
Onsdag: Greys anatomy klockan nio.
Torsdag, Fredag, Lördag, Söndag: Faktiskt inge spec jag vill se.

Så iaf tre dagar framför tvn ;) haha. mitt vanliga ställe på vintern ;)
Nu är iaf grytan klar :) *Duktiga Bettan* man kanske ska bli kock? eller så inte haha.

 Nu äre de iaf uppdaterat här också *stooolt*

Neeej nu blire att fixa rummet, eller nått sånt. Försöka iaf.

Förstår inte riktigt vad du är ute efter.. Varför börjar du höra av dig huxflux?
Tok söt o tok trevlig, sådär som du bara brukar va..
Ibland önskade jag att jag bara kunde säga "neeej jag vill inte, hör inte av dig, låt mig va" meen de går inte..
För jag tycker om dig för mkt..

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar. - Nalle Puh.

:)

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, jag är jätte nojjig nu när jag kör! Inte kul..

Men en rolig sak är ju att Ugly Betty & DHW börjar igen på Tisdag :D Underbart ju! hehe..

Hörde att ni var hos Hummer i fredags, synd att ni inte var kvar när vi kom dit!!

2008-09-24 @ 23:52:21
URL: http://alisess.blogg.se/
Postat av: F.d. sambon

JAAA TVN BÖRJAR!! :D :D :D Synd att vi inte kan se tillsammans bara... :(

2008-09-25 @ 20:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0