Mitt i veckan.

 japp,onsdag äre :) Vad gör fröken Norberg om dagarna då? Joo hon sover lääänge på morgonen, hinner med ngn promenad, duschar o åker lastbil hela nätterna :D sköjj sköjj :)

 Oooo vet ni vetni. Igår när vi va borta på skogen typ vid Hennan eller nått sånt så kom de fram en räääv :) o den va otroligt nyfiken o social, kom ändå fram till mig så jag kände dess blöta nos :) tihi sen tänkte den provsmaka mina fingrar så då sträckte jag fram handsken istället som en testade haha. Hur söt som helst :) alltså de va ingen liten rävunge utan en stor, med en yvig fin svans :D finast i världen :) den skulle jag ha kunnat tagit med hem :) Så bli inte brydd om jag har en rävunge till våren som katt eller nått ;) hehe.

 Vad mer för spännande har hänt då? hmm. no clue. jag ska iaf lägga upp lite bilder på min bdb nu. den ni, jag uppdaterar, jag är duktig :) jaa jag hann ju iaf ladda upp bilderna innan bdb laggade ur totalt. grett grett.
undra när herr stressman har tagit sig in o lossat o lastat då? trallillallilaaa.

 Just jaa, idag har jag även vart på promenad :) Gick med Chappen upp till församlingshemmet o väntade en liten stund där tills Tina o Isac hade varit på kyrkis :) sen gick vi tillsammans hem :)
 Såna där små stunder under dagen gör en så glad, man har ngn annan att prata med en stund, frisk luft o jaa bara härligt :)

 Näee man ska väl kanske ta sig ett glas cola o sätta sig o titta på tv:n en stund kanske ;)
Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej hopp

instämmer med dina rader om promenaden! :-)

Det får vi göra om! Å så börjar det kännas dax att tajma en ridtur snart!

Ha det!

2008-09-17 @ 20:59:04
URL: http://www.teamartz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0