Rätt riktning.

Jag tror allt börjar knaske bli bättre, eller?
Jag är iaf mkt gladare, de är positivt. Känns skönt. Bromans fel tror jag, han ringde idag på g till Norge, de va skönt. Allt känns så mkt lättare efter att jag har fått prata med honom om lite problem.. Jag vet inte om de är för att man får en killes vinkel på de hela eller hur de är. Underbar är vad han är iaf, jag skulle dö utan min vän. Eller iaf va väldigt ledsen i onödan iaf. Känner mig pepp som faan, imorgon smäller de, då ska jag ringa. Då måste jag ringa, förklara, berätta, lyssna? För tänk om, tänk om de vore så att vi tyckte lika? hmm vågar inte tänka tanken, bäst att inte göra de, för tänkt om de inte är så. Inga mer jobbiga känslor nu på ett tag tack.

Har iaf även hunnit med att städa ur de mesta ur rummet, tyvärr har de blååååst tok mkt idag så jag vågade inte öppna fönstret o vädra alla sängkläderna, så de blir imorgon de, sen blir de att dammsuga golvet igen för de har ramlat ner löv ur ventilationen, kuuuuul jag dammsög bara idag. sen blir de att skura, de ska dofta gott hos mig :D o kolla igenom de sista oupp packade sakerna, bädda rent i sängen o känna mig stolt :)

Just jaa, kom ifrån mig om vad jag har gjort idag för andra gången i de här inlägget. Meeen jag va iaf till Fia :) tittade på Hair Spray :) *Tycker om*. Sen vart de fika :) Kaffe o lingonkaka, har ni hört Bettan har ätit LINGONKAKA! haha. Meeen den va god, Sussi är duktig på att baka lingonkakor :D för dom smakade inte lingon enligt mig *tihi*.
 Kollade även in hur de gick för Sara o morfar som spelade shack, va tyvärr tvungen o sticka hem för att hinna duscha o äta så jag vet inte hur de gick, får sms:a o fråga ;)

Drog iaf hem sen, pratade med Broman i nästan en timme, skönt, behövdes, duschade, åt middag, drog ner på bilisten o köpte dricka o godis :)
Sen drog syster o jag iväg på bioooo! med Ellen :) Vi kollade på Sex and the city :) jag tycker iaf att den va bra :)
Den gjorde mig också glad idag. jag tycker om glada dagar. Glada dagar är trevliga än ledsna dagar.
 Joo ngn har parkerat nere i diket vid Bilisten.. En mörk volvo.. 940, 850? eller så. kollade inte så tok noga. vart mest rädd. Meen ingen ambulans så de va nog kanske inte så farligt. Otäckt sånt där. Hoppas de gick bra iaf.


Men nu till ngt roligare! :)

Nästa vecka ser lite ut så här:

Måndag: Fixa klart rummet. CSI :)
Tisdag: Åka till Hammarn på nå jävla möte, köpa extraljusfästen. Uggly Betty, DHW :)
Onsdag: Öhh? Packa? Greys Anatomy :)
Torsdag: Åka in till stan på arbetsmässa :) bo hos Becca <3 Fringe? Vad sägs Beccs?
Fredag: Umgås med Simon tills Becca slutar skolan, va med Becca, skjutsa henne på dans, dra till ngn kompis tills jag ska hämta Becca från dansen.
Lördag: Va med Becca. Långpromenad o film? Hur låter de?
Söndag: Va med Becca o även åka hem.

O läääänge sen jag hade en sån här planerad vecka :D *Längar* :)

Känns som att de va längesen de va ett sånt här glatt o positivt inlägg, de va ju egentligen därför jag raderade bort min gamla blogg för att skaffa den här, nya, fräscha, glada bloggen. Som tyvärr har varit en deprimerad flickas blogg. Men jag tror att vinden snart vänder.

Men jag står kvar med de jag har sagt : Jag mår bäst och klarar mig bäst själv. Inga konstiga förhållanden ska komma i min väg. No more, no longer, never again.

Detta inlägg får hamna bland Glädje :)

Ska nu borsta tänderna o krypa ner hos syster, fööör min säng är fortfarande full i grejer.. haha.

Gnatt på er alla :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja men gör det :) Verkar som att vi ska ut med 2 av Coffes jobbarkompisar på fredag, så man lär ju inte vara så där jätte morgon pigg på lördag, men ring Coffe när du är i stan så är det ju bara att du kommer förbi om vi är hemma och på fötter :)

Aj då, men ta en dag i taget bara. Skit jobbigt att vara arbetslös, jag är det fortfarande och jag blir snart tokig! Man får göra det bästa av situationen, rätt vad det är så dyker det upp något! Ang kärleken.. Är det ömsesidigt, eller vet du inte?

2008-09-28 @ 23:13:24
URL: http://alisess.blogg.se/
Postat av: F.d sambon

Låter skitbra gumms! <3<3<3 LÄNGTAR!! <3

2008-09-29 @ 09:29:29
Postat av: Mia

Tack tack :) Jag brukar ju vara i Ammer varje år (Maj) och tävla, både ponny och häst, och dit är det ju inte så långt :) Fast det är ju länge tills Maj iofs :/ Det är inte så många fler tävlingar nu i år, det är Sundsvall om några veckor och Timrå i November, men jag vet ej om jag ska på någon av dom, vi får se om jag orkar åka så långt :P

Men, han är ju en riktig jäla retsticka ibland alltså, klart du ska komma och kika på hästarna mina om du ändå är i stan och orkar åka hit! :)

2008-09-29 @ 15:11:03
URL: http://alisess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0