Redan torsdag.

Vart tar tiden vägen egentligen? Ingen aning faktiskt.
 Har idag inte gjort så mkt.. klockan är redan halv två.. har tagit ur diskmaskinen, vart på promenad med vovven, tagit in posten, tittat lite på tv, ätit frukost o lunch. Funderar på att ta ut Chappe nu o gå upp o stöka på rummet. Så de blir klart ngn jääävla gång. Jag är som lite seeeeg.. Menmen.

 Sov förgävla dåligt inatt.. Mardrömmar typ. Minns dom inte men ngt gör mig orolig.. Har de hänt nått? No clue..

Tog iaf upp potatis igår, jag vet inte om jag skrev de igår men nu vet ni de iaf. Så idag har man träningsvärk i rygg o beeeeen. känns mest på baksidan av låren vill jag lova.
 Sen vart de en ridtur med Tösa. Vilket hon inte hade ngn lust med egentligen. Först ville hon inte ut ur hagen o att Indra o Laica mer än gärna ville följa med hjälpte ju inte saken. Sen gick de väl skapligt, lite seg på att lyfta hovarna o ville inte att jag skulle trää på tränset men de ordnade sig de med. Fick iaf till slipsknuten tok bra *stolt* ngn börjar lära sig de där till sist :) Men sen så är ju Tösa liiite mörkrädd när man rider själv, hoppar till för minsta lilla, men med lite musik igång gick de hela lite lättare. Jag tror vi vart bevakade på ett ställe efter vägen av älgar för dom hade varit framme o gått på vägen inatt såg jaa nu på promenaden. Vart helt mörkt när man hade kommit hem o skulle släppa tillbaka fröken i hagen, ville inte de heller haha. För de va ju mkt trevligare att va i stallet.. Snacka om att trilskas. Men elaka Bettan fick som hon ville. 

Han hörde av sig igår med.. Är tokigt social o jätte trevlig..
O jag blir glad o ledsen samtidigt.. 
han kommer med små antydningar då o då meen dom skiter jag i..
orkar inte hålla på längre.. 
För i slutändan är de jag som kommer att bli sårad i vilket fall som helst.

Nej rummet nästa, eller jaa hä ut vovven först o hämta skivan i bilen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0