Tomtar o troll eller hur var de?

Idag kom min efterlängtade film Tomten är far till alla barnen! Jag älskar den filmen haha. så störtskön :)

hmm. idag har de väl inte hänt allt för mkt..har kollat igenom böckerna, ha kvar inne o försvinna ut högar. kan ju inte ha kvar alla mina ungdomsböcker heller.. dom tar bara en massa plats.. sen vart jag så nysig av att sitta där o kolla igenom allt så då tog jag en promenad med Chappe. Rätt skönt, lite kallt kanske.. Kunde dessutom ha träffat på en björn.. För när vi gick bilvägen ner (hemmåt alltså) så hade nalle puh varit där o dyngt.. så de vart låååååånga steg hemmåt haha.

har blivit sämre i förkylningen.. jäävla skit.. menmen. de är som vanligt de. jag behöver bara höra ordet förkylning så blir jag tok dålig haha.

Sitter o tok fryser för tillfället.. brr..

Tänkte bara ringa o höra hur de va..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0