Torsdag morgon.

 Eller jaa snart mitt i dan men ändå.

 Igår va vi till Orrskär o lossade o åkte tomma hem o lastade upp åt Kent som skulle till Härnösand imorse, eller jaa farsan lastade upp o jag åkte traketor med Kjell :) Jag är tokigt förtjust i att åka traktor med Kjell, de bästa som finns :) "välkommen ombord" fick man höra när Kjell slängde upp dörren åt en :)
 O de går inge bra för stackars Kent idag.. Först hade antagligen långstaget som sitter på sista axeln gått på tvära ute på E4an. o sen så gick grovbyggnadsramen till kran av.. De går bra nu, så jag måste nu slänga mig in i duschen o kanske åka till Sundsvall o byta.. Dryygt. Menmen. that´s life.

Så jag hinner som vanligt inte med de jag hade tänkt o göra idag. Suck dessa jäääääävla lastbilar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0