Sääääälen nytt ;)

 Här kommer en litet inlägg ;) Har ju tagit ett litet tag sen sist.. Varit lite fullt upp faktiskt. Men här kommer de iaf.

I fredags efter bibblan drog jag till grannarna, umgicks med Tina o Isac :) Tog kort på valparna kolla in dom på Tinas blogg :) Sötast i världen är dom, skulle haft en själv om man hade råd :)
 Sen så vart de middag o stök där hemma, drog till Fia, fick hjälp med data jäveln som dog... Suck igen åter igen.

I lördags kom simon, bodde hos mig, vi va hos fia o stökade, gick på promenad o mådde gott. packade en massa.

I söndags så packade jag vidare, ellen kom o hämtade upp oss och fia, packade in skidor hos kelloggs också ;) Massor av skidor i den stackars takboxen ;) hehe. Sen så åkte vi till ellen, umgicks där o packade vidare, brände skiva, Snuskiga favoriter ;) SEn sov vi.

I måndags så åkte vi tidigt från kälarne till sälen :) stopp i bräcke där vi tankade upp, tog ut pengar o handlade lite dricka o sånt. Sen stopp i sveg åt mat o va på dollar där pojkarna handlade en massa ;) inhandlade även godis o dricka, självklart ;)
 När vi kom till Sälen eller rättare sagt Högfjället där vi bor i lägenheten :) så va de problem enligt MONICA JÄÄÄÄÄVLA GUSTAFSSON så hade inte Loulou bokad ngn lägenhet, eller att vi skulle komma rättare sagt. Så de är tog en extra timme innan vi kom in i lägenheten dock åkte jag o Mixxa till Sälen igen o handlade på ICA o systemet ;) hehe.
 Lägenheten är nice ;) bastu o grejer vettni ;) Vart även mackaroner o köttfärssås till middag, köttfärssåsen msåte vi tacka Loulou för :)

Idag, tisdag har vi tagit de rätt lugnt, blåst en massa så vi har inte vågat oss ut i backarna än ;) Men imorgon så kanske de blir ändring på de ;)
 Vi har även kollat in en massa butiker osv. Hittade en höst o vår jacka som jag funderar på att köpa, tooook snygg enligt mig :) men känner mig lite snål,,. Men jag har ju flera dagar på mig att bestämma om jag vill ha den eller icke ;) Ska ner ngn dag till här i veckan o se om den har blivit billigare hehe. Den va ju som på rea :) Smart där Bettan oooo Yeeees. :)
 Sen vart de middags dags, kycklingwook, tackar man mamsen för ingredienserna dit ;) Va mkt gott :)
En massa vittvin o bastande i flera timmar, kom tillbaka från bastun för mindre än en timme sen ;)
Hmm, ngt mer jag borde skriva? Finns ju massor av grejer egenligen men de håller jag för mig själv moahaha, okej, är väl kanske inte bästa vän med tangentbordet än så de kan ju va så också ;) hehe.

Men här kommer en liten hälsning ;)

hej alla människor //MIXXA

Hejsvejs. Dyker kanske upp imorgon o skriver en liten rad eller två om jag nu inte har brytit bena av mig o ligger på akuten ;) hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0