Sista inlägget från Sälen.

 För imorgon bitti åker gänget hem. Kännas som att den här veckan har gått liiiite för fort.. Vart har dagarna tagit vägen egentligen? Men kul har vi haft :)

 Kom i säng vi halv fyra igår, somnade dock en halvtimme i Emils säng, va otroligt trött vill jag lova.. Men igår då vart de en del drickande, öl, grogg, bastning, surr ute på balkongen, flörtning i pyamas ;) Han va söt :) Jag tokigt trött o han otroligt söt :) Såg även snygging lastbilen inatt igen, dom va här o lastade in alla musikgrejerna, vi bor som i lägenheten närmast after ski stället.. Så vi hör allt! Nog för att man blir van att somna till DUNK DUNK DUNK DUNK DUNK men ändå, måste dom hålla på hela nätterna hur många dagar som helst? ;) Nog för att de har varit nice o suttit ute på balkongen med filtar runt sig o druckit lite gott o diggat musik. Gratis är bra hehe.

 Men idag då så vaknade jag o Ellen nio imorse.. Loulou ringde efter nio ngn gång o väckte oss den lilla rackarn, sen kom Fia upp o gjorde oss sällskap under fika på säng :) Sen klädde vi på oss, skrev ngr lappar o stack ner till Sälen, köpte lite presenter o kläder, hittade en tooook skön hoodtröja för 99spänn :) grööön o fin ;) hehe. Vilken färg annars till mig?
 Hittade ett par örhängen till mig själv dessutom, älgar hehe. Tänkte att alltid kan de ju reta ngn på jakten hehe.
Sen vart de till o spela wii, mysa på balkongen o en massa surr. Och tillbaka ner till Sälen o köpa pizza, för vem orkar göra mat ännu en dag? Inte vi iaf. ;) Sen hem o svulla, har även städat hela lägenheten. Spelat spel o nu är man nyduschad o har svullat kakor, oboy o chips och kollar på en Jönsson ligan film.
 Sängen nästa sen. Måste ju upp imorgon o göra de sista, packa o dra ngt drag med snabeldraken. Drar från morgonen, tar ju typ sex timmar hem, med ett stopp i Sveg för lunch o godis inhandling ;) hehe.

 Sista natten med gänget

Hejsvejs, syns där hemma :)

Kommentarer
Postat av: Sofia Johansson

Hej!

Tack så jättemycket för smset jag fick i fredags! :)Har inga pengar på mobilen så jag kunde inte svara..

Du får gärna hälsa Ellen och Fia detsamma om du träffar dem! :D



PoK / Sofia

2009-04-28 @ 00:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0