Lördag, deladtur.

 Japp de är så min dag ser ut idag.. Har jobbat mellan sju o ett nu, är ledig fram till fyra då går jag på igen och jobbar till halv tio ikväll. Känns faktiskt riktigt bra, lite ont i knät men ska sätta på stödgrejen så blir de kirrat :)

 Igår va jag då till grannarna tog lite kort på pållarna :) Orkar dock inte gå o hämta kameran nu o lägga upp nått ;) De får bli imorgon eller så. Tänkte mest skriva ett litet inlägg idag också, har ju sett att mina tittar siffror har stigit nu när jag bloggar mer så för att hålla dom uppe så må man väl skriva varje dag också eller? ;)

 Nej, undra om man ska läsa lite bloggar kanske? titta på tv och ta en dusch o sen äta tok tidig middag? De blir nog mina planer innan jag går på igen.

På återseende! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0