Dagarna går och går!

Och jag hinner inte med! Haha. Har fullt upp varenda dag. Är de inte de ena så är de andra.
Julen har också varit framme med bra sällskap och bra mat! :)

Julafton va här hemma, familjen med farmor o farfar vart de :) Bra julklappar dessutom ;) haha.
Juldan va i Håsjö som tradition även där släkt och god mat.
Annandan, va väl inte så tok speciell, ganska skönt att inte göra allt för mkt faktiskt :)

Har ändå lite fullt upp med pållen, mattes go knul! :)
Dock börjar jag bli riktigt less på allt gnat och tjat om att "är de verkligen en smart idé" "en häst varför?" Skit i de ni! Jag kommer en vacker dag att smälla och då blir de synd om den jäveln som säger nått dumt om att jag har skaffat Napping, den kommer få precis allt! So watch out! Ha ;)

Va iväg och jobbade idag, tydligen har dom som skulle ha byggstäd dubbelbokat haha. Så jag fick åka tillbaka och göra ingenting och ha full lön för dagen! Ha den ni! ;)

Nej nu ska jag ta o göra lite annat. Kanske fortsätta lappa ihop Nappings täcke?

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0