Kylan är här!

Jajjemen över tjugo grader kallt, solen skiner och de är allmänt vackert ute. Dock sitter Bettan mest inne, eldar här och eldar där haha.
Okej jag har ju faktiskt varit ute också, släppte ut pållen och donken imorse, Napping är för den delen på bättringsvägen! Han är så glad och busig igen! *skönt* Så de blir till att fortsätta att speeda han tills de är helt borta. Sen har jag även mockade, hämtade hö och stökade på men annars har de mest blivit att elda. Lite jobbigt när de blir såna här köldknäppar för de blir så kallt i husen så jag har tagit hand om våran panna och lille Albin. Och vi kom överrens efter ett tag, en hutt eller två fick jag bjuda på men sen va de full fräs i honom också ;) Tro inte att jag är tokigare än vanligt för pannan heter faktiskt Albin! :)

Imorgon blir de ngr timmars jobb o lite julhandel i staden. Ska iväg på ett hemma städ hos ett äldre par och då menar jag ett äldre! Han över nittio hon nått år under. haha. Hoppas dom har gott fika att bjuu på :P Så de blir ett par trevliga timmars jobb imorgon de. :) Hoppas de har blivit liite varmare tills dess. Så jobbigt att bära saker in och ut när de är kallt plus att de blåser ju alltid i Östersund... Brrrrr.

Hmm. Undra om man ska ut med kameran? De är en vacker himmel, ljus ljus rosa, lite vit och ljuuuus blå :) mkt vackert.

Eller ska man sitta här inne i värmen och ha de skönt? Braaa fråga!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0