Mitt i veckan inlägg.

Har för dålig fantasi för att komma på en rolig rubrik men ett blogginlägg blir de iaf.

Har för mkt att göra om dagarna så jag hinner inte riktigt med bloggen.. Jobba, ta hand om grabben, äta, sova de är ungefär så mina dagar ser ut ;)

Var för övrigt ut på en tredje ridtur igår på grabben! :) De gick riktigt bra, han va lite het som vanligt i början dock spände han inte ut magen lika mkt den här gången som dom två andra. Så de va iaf positivt. Han hade inga problem med att va ute i mörkret i pannlampans sken så länge han hade koll på Ameijas rumpa haha. Försvann den va de lite jobbigare. Dock tycker han fortfarande inte om att kliva i geggan som man måste göra efter stigen, får träna mer på de. Så där va vi ovänner precis som första gången vi va ut haha. Men denna gång försökte han inte gapa bettet ur munnen, ännu en positiv sak :) Och han börjar fatta skänklar! Yeeees! Så de går framåt i ridningen, han litar mer och mer på matte så snart så kommer de nog bli riktigt bra. Måste nog köpa ett nytt bett åt han dock, de han har är för tjockt... Är lika bra att rida utan mer eller mindre än med de. De funkar lika bra ungefär.

Är ledig idag, ska följa med Madde in på Atg kliniken mitt på dan, de är väl vad som är planerat än så länge.

Har inte laddat batteriet i kameran än. Ska göra de vilken dag som helst ;) Så ni får se han.

Neeej nu blire att göra annat, slå in julklappar kanske? Får se får se. Eller kanske testa de nya spelet Fia lurade på mig? ;)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0