Uppdatering!

Jajjemen va ju som ett tag sen sist, igen. Jag vet, jag har som nästan aldrig tid till att sitta vid datorn nu för tiden. Ok, jag satt vid den igår en sväng men då testade jag ett av mina nya spel :P

Har idag varit och hämtat ut mitt ägarbevis på Nappi :) Vart till Ammer och kollat in när Tina red Mirre grabben, gick riktigt bra tycker jag för att va första gången i ridhus så nästa gång går de nog mkt bättre, mer framåtbjudning blir de nog då :)
Sen så har man kollat in grabben.. Han är halt. Suck. Förhoppningsvis är de bara en sträckning. Han är som så varm vid ballarna och bak under hovskägget. Så förhoppningsvis är de bara en sträckning! Håll tummarna! Jag som hade planerat in att jag skulle rida en massa den här veckan nu när jag ändå är lite ledig men icke sa nicke. Ska iväg till Tina sen ikväll och kolla om vi hittar igen grejen man kollar om dom har fått en hovböld, så sen är de bara att kolla in grabben ikväll då om vi hittar den. Jag hoppas på en sträckning jag hoppas hoppas hoppas.

Nej nu ska jag ta och kolla runt lite istället. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0