<3 Alla hjärtans dag! <3

Maaaaaååååhhhttt <--- Isabell sa de!

Så nu över till ngt mer normalt, vad har hänt denna dag? :P

Jo dan började med att jag klev upp Nääääähä säger säkert en del. Men så vart de frulle, ette frullen vart de en ridtur :) Eller först mockning o sen ridtur med Tina, hon tog Neffie o jag Tösa o vovvarna va med, alla va nog glada o nöjda efter ridturen :) Sen vart de Indra en sväng på plan, hon är ju för söt den tjejen o duktig. :) 



 Va till farmor o farfar o hälsade på sen, hittade ett par lampor som jag fick av farmor :) Tackar tackar. Röda fönsterlampor, häng med sammet på o fransar :) *Myyyyys* Dom ska sparas tills jag flyttar ;) Har tyvärr inget fönster att sätta dom i för tillfället :( Va även ute på skattjakt efter en muff, men vi hittade den inte, får göra ett nytt försök en annan dag. Den kan ju lika gärna va slängd, de vet man ju aldrig.

 Men när vi kom hem därifrån vart de en sväng med vovvarna o sparkarna. Uff vad de gick. ;) 



 Sen har man väl duschat, ätit middag, sitter nu här o väntar på att tiden ska gå, ska åka till Vallsjön bara Ellen har slutat jobba.

Så glad alla hjärtans dag på er alla :) <3

Over and out!

Kommentarer
Postat av: minaya

Ok bara för att det är du ra. Den handlar om

Att älska livet, älska sig själv ovh älska världen och försöa resa sig över ondskan och orättvisan och hatet.. Lite poetisk.. hehe

2009-02-14 @ 21:08:03
URL: http://minaya.blogg.se/
Postat av: Helene

Hehe ja de är så roligt :P

Ska även jobba Måndag & Tisdag till veckan :D

För chefen håller på att bli utbrännd tror hon :(

Så då hoppar jag in några dagar så hon får vara ledig och vila upp sig :P Och så ska jag ju få vara lärare då oxå efter som att vi har ju en florist elev där mån & tis :D Jävlas med hon lite kanske ;) hehe

2009-02-14 @ 23:33:52
URL: http://helened.blogg.se/
Postat av: Simon Orädd

Glad alla hjärtans dag Bettan =) kramiz

2009-02-15 @ 10:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0