Älskade vinterlandskap

 Japp de får bli min lilla rubrik idag, kom på den igår redan *smarta Bettan här*, va så otroligt vackert ute när vi va på väg mot Sundsvall igår så uff, önskade att jag hade en tokigt bra kamera bara. Då ni då hade de nog mest bara varit bilder här :P hehe. 
 
 Igår då så försökte man sig på att sova på morgonen.. Tror ni de gick bra då? Njäääe, åtta på morgonen vaknade man men lyckades somna om till nio iaf. Vart en ridtur i kylan, bara sjutton minus ;) Men vi jobbade på bra så vi kände inte av kylan så hårt, fick Tösa till en riktigt nice galopp där en stund, va så lycklig, kändes så underbart meeen de varade ju inte allt för länge. Menmen. De går framåt de går framåt med lilla tjockisen :) De sköna är ju att vi svettas lika mkt båda två ;) hehe. Hann även med att hjälpa till med mockandet, jag tycker om den delen av att stöka i stall, mocka ger en sån ro i kroppen på ngt vis. Låter säkert tok udda o knäppt men jag tycker om de.
 Vart hem o duscha en snabbis o slänga i sig lite fika o sen iväg på fabriken. Där vart de upplastning till Orrskär så sen for vi dit, lossade. Åkte till Söderhamn o lastade lite stolp o sen hem o lossa. o sen i säng :) Med världens skallebank.. Som för övrigt inte har släppt än.. Får nog ta mig en tablett ändå.. 
 
 Så idag har de inte hänt allt för mkt, tog en promenad nu från morgonen, skönt, förutom att de bet lite i kinderna dock meeen va faan, lite får man väl tåla eller hur? :P
 Idag ska vi nog till Rullbo som de låter, men de är ju inte förrens om en timme ;)

Men nu har jag inte tid med de här, ska göra mackor nu.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Simon Orädd

Mat och arbete... Sömn.

Mat och arbete... sömn.

Lite motion.... mat..

Det låter som ett stereotypt liv, men det är

det säkert inte. hehe

2009-02-17 @ 20:43:50
Postat av: Helene

Jao hon har bara njutit av den lediga tiden :P Och jag har njutit av pengarna som flödat in ;) hehe ja du de är verkligen lättare sagt än gjort de där.. Hon vägrar ju att göra de man säger åt hon att göra :( Fast jag fick hon ju å hjälpa till med omskyltningen i fönstret :P och så gjorde hon en bukett idag :D Ganska så stolt :P

2009-02-17 @ 21:17:08
URL: http://helened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0