Fredag den trettonde :P

Japp de är idag de, ngn som har haft otur? Jag tror då att allt bara är skrock :P Jag har inte märkt ngn skillnad iaf.

 Drog upp till Storuman igår då eller en bit ovanför, lossade på två ställen, hade ju värsta mini lasset med oss hehe.
Påvägen till Hammerdal mötte vi en postis, satans skit bilar! Eller skit chaufförer ska man väl säga! Jaja skit samma i de, men han väjde ut, hade lite hög fart mannen där så ner i diket med honom ;) Moahaha. Rätt åt honom, de vart ju inge farligt bara ett däck ner i diket typ men nog för att han skulle fastna hehe, skadeglädjen är den enda rätta glädjen ;) Meen vi hade hyveln hack i häl så han drog upp postisen istället så vi kunde fara vidare. 
 Annars hände väl inte allt för mkt på turen upp, inte heller på turen ner till Åsele, där vi sov, joo de va elva grader kallt o de kom regn?! Men allt annat gick finfint. 
 
 Så upp tio över sex imorse... Va inte pigg.. :S Vi åkte ut på skogen, Remman eller vad de hette. Lastade 94stolp o for hemmåt. Vart lunch nere i Ö-vik, passade på att köpa en Bonaqua flaska ;) Wild Berries ;) Jag bara äääälskar den smaken :) mm. Nice. Åkte sen på stolpen, plockade ur allt ur bilen o in i volvon ;) Från en volvo till en annan. Ha ha. Eller nått. Mamsen kom o hämtade mig, bytte om o åkte ner på byn, eller bibblan rättare sagt, träffade Ellen, Loulou o Renata där, trevligt trevligt :) Vi hade tänkt träna egentligen men Ellen skulle iväg o jobba så vi sket i de :P Blir nog kanske imorgon istället.
 Väl hemma igen så tog man de rätt lugnt, packade upp, eldade, satt vid datorn o stökade lite. Käkade o sen har jag varit till stallet, tog Tösa på en kvällstur :) Vilket inte va så uppskattat från början, allt började med att hon inte ville gå ifrån höbalen, sen vägrade hon ta bettet i mun. Meeen vem vann? Joo jag. Vi tog en skön ridtur, ni vet allt är svart, förutom där pannlampans sken skiner upp. Himlen är full av stjärnor, de är inte för kallt o inte för varmt. O de enda man hör är knarrandet från hovarna. *Myyyys*
 Har sen bara hunnit hem o duschat. O här är jag nu. Dricker cider o äter choklad :P Smaskens.

 Nej nu blir de nog tack o adjö för min del.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Simon

Det är ju faktiskt fredag den 13:e två gånger till iår:P så än är de inte över

2009-02-13 @ 22:38:23
Postat av: Simon Orädd

Ja...du. Det har nog med det psykologiska att göra. Om man tror att man får otur blir det kanske så. Sen heter det väl, den enda sanna glädjen? hehe

Skönt med mys.

2009-02-14 @ 09:37:21
Postat av: minaya

jobba jobba i studion ;D

2009-02-14 @ 12:00:13
URL: http://minaya.blogg.se/
Postat av: minaya

Hej söta Bettan. Ja tog en liten studiopaus, det går as bra. En av låtarna jag gjorde igår tror jag på stenhårt.. Den är kandidat för 2:a singelplatsen.. jihooo

2009-02-14 @ 16:38:21
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0