Kyyligt.

 jaa de är vad de är ute.. Va tjugofem på stolpen när vi kom fram tid.. Brrrrr...

 Men jag måste nog börja o berätta vad som hände igår antar jag, igår for vi till Orrskär o tillbaka. Hände väl inge spec efter vägen förrens i Sundsvall, va en utländare, polack eller estländare som hade tappat trailern i rödljuset nere på e4an. Alltså de va inge fara, den hade bara som hoppat av o stod alldeles bakom dragbilen. kablarna va bara lite sträckta o så. Men vilket pådrag, polis, stopp efter vägen o kranbil.
 Såg sen en polisbil komma i väldigt hög fart och efter en stund en ambulans men såg inte ngn tendens till olycka på vägen hem.
 Annars hände de väl inge mer spännande den kvällen/natten.

 Idag vart de att kliva upp nio, va på stolpen runt tio, bytte lampor o lastade upp, sen åkte vi ner till Orrskär o lossade. Sen körde jag hem ;) Kändes nice. Kändes riktigt bra, jag är tillbaka i sadeln ;) hehe.

 Imorgon blir de att åka ner o räkna matte, umgås med Ellen o Lillan tror jag nog :)

Nejj, duschen o sängen kanske?

Gnatt.


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag kommer läsa dom via lärcentrum inne i stan. Alltså blir det inga häst ämnen, jag får nöja mig med VGn i dom 2 jag ville läsa upp ;) Jag överlever nog ändå :)

2009-02-20 @ 18:52:56
URL: http://alisess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0