Ösd o lite mer.

 Yeees, då satt man här igen då. Oväntat va? ;)

 Igår då drog man in till stora staden, fick en fint smutsigt grå framruta.. :S Har som ngt problem med spolarfunktionen på lilla bilen så allt va som i en grå nyans ;) In på macken på körfältet o tvättade av rutstackarn och sen iväg o parkelera.
 Träffade då på Fia som slängde in sina saker i bilen och efter en stund dök Clarre upp i en 245:a ;) hehe. Ngn har ju sin s.k. pääärla på plåt fixning ;)
 
 Vi drog ner på stan, kollade in en masssssssa klädbutiker, ngn skulle köpa ny tröja men ingen dög. Så då gick jag o Fia o åt pizza på Cosmos istället ;) Så fick han leta vidare själv sen. Han hittade dock en  parfym haha. Sen gick vi upp på Törners o fikade kaka o kaffe, eller latte för min del ;) Satt där o hade trevligt en bra stund innan de va dags att säga adjö och gå vidare till Storsjöteatern. :)
 Väl framme träffade vi på Beccas familj så vi slog följde med dom upp, visade sig att dom hade platserna bakom oss så de va nice. Föreställningen va otroligt bra :) =) Den borde ni gå på, mkt stark är den :)
 Sen vart de kramkalas en stund innan de va dags satt försöka ta sig hemmåt, hade helt glömt bort att de va hundra dagars igår dessutom. Träffade då på lite transportare på vägen upp mot bilen så de va nice :) Nog för att dom va allt annat än nykter men de är alltid trevligt att se "gamla" ansikten :) Va in på busstorget o köpte dricka till resan hem och va sen på g mot bilen igen så träffade man på lite klassisarjag gick med =) Meen sen vart de att leta upp bilen, sopade av den o så for vi o tankade på Jet. Sen hem i snöyran. Hellre snö än kletet som va tidigare under dagen ;)
 Släppte av fia halv tolv inatt och kröp i säng själv kvart i tolv. Rätt trött efter att ha suttit o stirrat in i en vit vägg hela vägen hem.

 Idag försökte jag mig på att räkna matte, hade otroliga koncentrationssvårigheter denna dag så jag gav upp rätt fort o stökade på lite hemma istället.
 Gick sen över till grannarna och där tog vi itu med söt Indra som va lika duktig som vanligt :) Tyckte dock att de va lite tungt att dra rockarden i snön som de såg ut ;P
 Sen vart de lite mockning o promenad i de vita fina landskapet :) Va skönt de va att ha ngn att surra med under promenaden för den delen jag minns inte sist jag hade ngn att prata med under mina promenader. Nog för att jag alltid brukar lyssna på musik annars men ändå.
 Försökte mig på lite mer matte när jag kom hem igen.. Gick lite bättre denna gång som tur va. Så jag har lite duktig och fått till ngr tal :) Goodgood :) Inte lika mkt kvar då. Ska väl försöka räkna ngr ta till innan dagen är slut.. De känns tungt. men behövligt om jag ska hinna med ngt prov..

 Så de va väl de som har hänt.

Skulle kunna berätta en massa mer men känns som att de bara kommer bli deppigt då.. De är så otroligt skönt att komma in till stan o träffa allt folk där, att träffa gamla klasskompisar, de gör mig så otroligt glad så jag skulle kunna spricka. Men sen, när man är hemma igen, då är allt borta. och man blir ledsen för jag mår bra tillsammans med dom. De gör jag även med folket här hemma, de är ju inte de. Men de är ju en annan sak.. Ett annat liv, typ.
 
 Nej slutskrivet för denna gång.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: julijaah

törners! :D

hörru, du har ju mig här hemma ;)

2009-03-01 @ 12:15:15
Postat av: Sara

Ensamma promenader låter tråkigt, hörredu. Dra med dig mig någon gång. Jag skulle behöva röra lite på arslet :D

2009-03-01 @ 13:20:28
URL: http://zebratouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0