Seg eller?

Nejjnejj så är de inte, datorn laggade ihop totalt o jag orkade inte ta in min gamla pärla förrens idag, så jag lever ;)

 Har åkt lastbil hela veckan, varit runt lite överallt, Åsele, Junsele va dom senaste platserna. Testade även att köra kran igen, har som inte gjort de sen i våras o jaa de gick allt annat än bra.. Har ju som kört lieber hela sommarn så köra vanlig kran va ju jaa intressant.. Rotatorn satt fel, utskutet va totalt fel osv.. De va skit samma att bilen stökar på med luften bäst den själv vill, har väl kört cpkranar förut men nu funkade de inte alls.. Vart så deprimerad, de gick ju så bra i somras så varför måste de va olika system för? Jääävla jääävla. Menmen.
 Har nog sett älgar varenda kväll tror jag, senast igår så kom de ko o kalv över vägen. Tycker att dom faktiskt kan hålla sig i skogen o sluta springa på vägen. sådeså.

 Har idag varit duktig o klivit upp o varit ner på bibblan o pluggat matte på gott o ont.. Tur man köpte en stor påse med godis så man kunde få Gunnar att hjälpa mig ;) Måste ju muta stackarn så han inte blir mer gråhårig än vad han redan är :P

 Ösd imorgon, köpa present till Simon som snart fyller tjugo! :) o ngt till farfar som också fyller år. Kanske köper ngt roligt till mig själv också? Vi får se vi får se.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: minaya

haha, hur gammal är din dator då?





Allt bra här hos mig.. Sitter och roddar och har suttit inatt och tränat inför radiointervjun nästa vecka haha. man vill ju inte bli lika grillad där som av min manager. haha





2009-02-07 @ 04:34:31
URL: http://minaya.blogg.se/
Postat av: Minaya

Haha. Att bli känd.. Det är jag redo för..när jag blir det :D



jag vill inte bli känd bara för att vara känd, jag vill bli känd för min musik. :)



Jag är påväg upp nu.. och jag har aldrig vart lyckligare :-)



Om du vill stödja får du gärna hjälpa mig sprida ordet.. Du vet , snacka, nämna, lägga upp och så.. Bara om du känner för det :) Jag har en spelar jag lagt upp. Om du vill kan du få koden och kanske lägga upp den en dag eller två.. Säg bara till :D







Kramis



2009-02-07 @ 23:21:38
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0