SNÖ!

 Japp de är de fina vita sakerna som flyyyyyger ner från himlen idag, inte ens kallt idag, typ nio grader bara. Nicenice. Så vad gör jag inne? ;)

 Igår då va vi till Rullbo, inte allt för spännande ställe. Passerade ju Sveg efter vägen och insåg att jag har underskattat den lilla platsen, jag trodde de va mkt mindre än vad de va, har ju åkt igenom Sveg förut men aldrig funderat över stället som jag gjorde igår. Annars hände de väl inte allt för mkt spännande saker, såg elva rådjur o en älg.
 Promenerade hem från stolpen i kylan dessutom. Sköööönt, alltid mysigt att gå i vinternatten.

 Idag har jag inte hunnit med allt för mkt. Låg o drog mig imorse :) Sköntskönt. Sen har man hunnit med frulle, va tok hungrig imorse.. O sitter nu här, kollar in när pappa gör potatismos o steker korv. De är vad som blir i dosorna idag.
 Annars har jag noll koll på allt, ska hoppa in i duschen om en stund dessutom. Känns som att de kan behövas.

 Och som svar på Simons kommentar om sova, äta, åka lastbil, träna. De är inte trist, låter kanske som att man är en robot men icke då. De händer en massa grejer där emellan som jag inte alltid tar upp som gör livet lite roligare. ;) Eftermiddags skiftet är ju lite trist egentligen, man hinner bara som kliva upp, duscha, gå en promenad o packa så ska man iväg o åka och sen kommer man hem två på natten eller så. Så när jag har förmiddan blir de lite mer spännande ;) Fast nog rätt enformigt där också. Åka lastbil, äta, träna, sova hehe ;)

 Nejj nu blire duschen för min del.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, hon hatade mig för att hon inte kunde hjälpa mig med ngt för att hon var så värdelös! En riktig jävla satkärring! Jag blir så förbannad. Usch. Jag ska läsa upp några grund ämnen istället, inte där, som tur var ;)

2009-02-18 @ 17:20:00
URL: http://alisess.blogg.se/
Postat av: Simon Orädd

Precis vad jag tänkte att du skulle svara.

Givetvis skulle du inte leva som du gör om du inte gillade det =D

Men du gör ganska mycket mer saker än vad vissa andra gör! ex............ mig.. LOL XD

hehe

kramiz

2009-02-19 @ 08:11:52
Postat av: Anonym

Hehe jag vet inte riktigt :P Hon är nog bara blyg! tihi men de blir nog bättre efter tag :D

2009-02-19 @ 21:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0