Today.

 Japp då ska man ta lite om dagen som har varit.

Klev upp halv tio, fick reda på att vi inte skulle till stan, sen skulle vi till stan o sen inte men sen så åkte vi ändå :P
Så jag va in till ösd, köpte hårfärg :) Typ de enda.
  Men jag träffade Palm o Becca med familj :) vart så tok glad när jag träffade på Palm jag kunde ha svävat på moln hela dan haha. O sen när jag va påväg till mamsen o pappsen tänkte jag att jag skulle ringa Becca o när jag går där o ringer så ser jag mamma o pappa stå o surra med ngn som håller i en telefon o asgarvar, då är de Becca som står där o ser att jag ringer :) Så nice att träffas :) Träffade även på Ingalill, Simon, Therese o Ingrid :) Nicenice. O sen kom även Frida förbi :)
 Vart lite fika på Törners sen *myyys* jag bara tok älskar att gå på fik. :)

 Vart middag sen när vi kom hem, hemmagjord pizza :) gött gött.
Sen drog jag till Sandmon :) Surrade med Fia, eller gör kanske jag ska tillägga, är ju fortfrande här ;) Sara har för övrigt färgat o slingat mitt hår :) Så nu är de bara frisören som gäller på onsdag :) *Nöööjd*. Får se om de kanske kommer upp ngn bild på de nya håret sen ;)

 Tok mkt snö har de även vräkt ner.. De räcker faktiskt med snö nu... :S

Men de va nog allt för denna gång.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Renata

mm fik är grymt ^^ nice med ny fixat hår! får se de nån dag framöver då! :)

2009-02-08 @ 19:49:06
URL: http://ragatasaliv.blogspot.com
Postat av: Minaya

Hej bettan.. Tack va söt du är. Den där spelaren kopierar du bara koden på jag skickar snart och sen klistrar du bara in den i kod mallen, typ längst ner alldeles innan >/body Nåt sånt! haha -- Är nog lika kass som du.



Om du misslyckas, så duger det att du skriver vad du vill.. :-)



2009-02-09 @ 02:27:24
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0