Heyy.

 Jahopp, då va de dags för en liten uppdatering ännu en gång. Tycker ju att när ni ändå är inne o kollar så ska ni få ngt nytt att läsa också :) Snällt va? :P

 Men igår då så forsatte man med matten efter att ha tittat på ngn gammal repris av greys anatomy, trodde de va onsdagens program som spelades om men jag tror inte de va de om jag ska va ärlig.
 Sen vart de att fortsätta att plugga matte... Gick sådär, funkade ibland, funkade inte ibland. jaa ni vet hur de kan va. Meen halv elva hade jag en sån huvudvärk att jag tog en alvedon och kröp ner i sängen. Hade då hunnit med o varit irriterad på katten som gick o gömde sig, kan nog va att jag fräste rätt rejält åt stackarn, men han störde ju inte mig längre så jag va nöjd. 

 Idag har jag varit duktig o klivit upp alldeles för tidigt.. sju kom mamsen upp :S Tjööööööött va man då. Men tog mig upp o åt frulle till slut iaf. Drog sen ner på byn till biblioteket där man stötte på Ellen som lekte bibliotekarie ;) Fick hjälp av stackars Gunnar som även berättade att jag inte behövde försöka mig på "problemlösning"s uppgifterna! o de sa han nu! jag som hade suttit o jävlats o varit elak o tokig om vart annat.. Jaja, jag som kommer att bli gråhårig då.
 Sen kom Lillan o räknade också :) Sen kom även Anders o Kelloggs förbi, alltid trevligt att surra lite :)
 
 Drog sen hem o tog en ridtur med grannen :) Tösa gick tog bra faktiskt, mkt bättre än vad jag hade förväntat mig :) Och fick till en underbar galopp :) Loooovly =D Då blir man lycklig vill jag lova.
 Sen vart de till o gå hem o byta om o dra ner på byn o försöka sig på ngr matte tal till. Sen luuunch :D Piroger vart de denna dag :) Efter de vart de nog mest bara en massa strunt prat, godisätning osv ;)
 Åkte hem sen o upptäckte att ngn hade försökt sig på att elda men de hade itne tagit sig... Brrr. så lyfta ut alla trän o börja om från början men sen vart de fyr i pannan o värmen kom tillbaka till oss :)
 Folket kom hem med pizza :D *smaskens*
Har sen inte hunnit med så mkt, har haft världens paltkoma... Måste man alltid trycka i sig så mkt? jaja, nu är de iaf så ska de låta, trevligt att de har börjat igen :D Mkt bra artister i dagens program iaf, bra låtar o mkt skratt :) Så de är alltså Brolle, Sonja Aldén, Markoolio och Sibel :) Skööööööjj :D

 Nej e va nog allt för idag de :)

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Simon

det kändes nästan som det blev lite matte å mkt prat:P fast jag räknade ändå ett par sidor..

2009-02-27 @ 23:28:31
URL: http://yoyoyostory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0