Ännu kallare..

 Japp, runt tjugo sex grader kallt idag då... Jävla kyla, de är inge roligt längre med kyla... Inte så här kallt iaf.. runt sex sju minus vore nice men inte kallare eller varmare..
 Så idag har varit in inomhus idag. Va till Fia o Sara o hälsade på, fikade o stökade med datorn. Nicenice. Tittade på kameror. Den jag skulle kunna tänka mig finns inte att köpa på nätet eller i sundsvall eller inte i östersund. Vad är de för skit då? Less jag blir..
 Har sen ätit biff med fetaost i :) mm. älskar de. Mkt bättre än vanlig biff ;)
Försökte mig även på en promenad, de va kallt... Gav upp de ganska fort o skyndade hem. Tänker faan inte sticka ut näsan i den här kylan ngt mer idag iaf.. 

 C ringde på g till N, skönt att höra hans röst. Skönt att bli tröstad. Tack vännen, du betyder så oerhört mkt.

 Så vad händer nu då? En macka kanske? Haha är dösugen på en macka.. Jag är faan ständigt hungrig..

Nej tack o hej från mig. Hoppas kylan lättar.

Sundsvall imorgon kanske :) Hoppas.

Kommentarer
Postat av: Helene

Nu blev jag glad :P Hehe men jag känner mig verkligen som så ibland!

2009-01-05 @ 01:56:37
URL: http://helened.blogg.se/
Postat av: Helene

Haha vi får bilda en klubb! ;) :P

2009-01-06 @ 13:37:06
URL: http://helened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0