Forts. söndag.

 Japp, jag skrev ju att jag skulle skriva till ngn fler rad idag ;)

Så vad har jag gjort sen sist? Hmm.. inte mkt faktiskt... Tagit de lugnt. Varit till farmor o farfar på skattjakt :) haha. Hittade en sportratt, som dock inte passar på stackars bea.. :,( menmen. Hmm. ngr par näbbkängor, ett par 70:tals lampor, röda som jag tror att jag ska kolla in lite bättre o se i vilket skick dom är o är dom bra ska jag fråga farmor om jag kan få dom :) Hmm vad mer? Jooo, nå konstigt köpekontrakt från slutet av 1800talet, rätt coolt. En massa gamla recept osv.
 Har sen ätit pizza =) muuuuums, tagit en promenad med Chappen, jag trodde nästan jag skulle kunna ta mig ut utan honom men icke då haha. Han hörde när jag tog ner täckbyxorna den lilla rackarn haha. 
 Har även druckit milkshake smaskens :)

 Ska väl snart försöka mig på att krypa ner i sängen.. Kommer inte gå så bra tror jag.. Upp fyra imorgon tjoooho. Men de ska nog gå på ngt vis. 

 Idag fyller, skulle mormor ha fyllt år.. Morfar i onsdags.. Skickar två stora grattis kramar till er i himlen. Saknaden är stor..
De pep i mobilen idag, "födelsedag mormor" o sen ringa o gratta eller skicka ett sms. Kan man ringa eller skicka sms till himlen tro?

Over and out!

Kommentarer
Postat av: minaya

Wow.. va tiden går och tekninen framskrider. Jag minns när vi inte ens hade mobiler.. haha vad gjorde man dårà?? haha

2009-01-25 @ 22:58:52
URL: http://minaya.blogg.se/
Postat av: minaya

Grattis till dina morföräldrar.. hurra hurra hurra..

:-)



Tack!! ja East var fantastiskt,, och maten gudomlig!



Vad hittar en sån som du på en kväll som denna då?

2009-01-31 @ 16:01:21
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0