Ger faan upp!

 Jaa de gör jag.. Datan vägrar göra som jag vill... Marie!! Vad gör jag för fel? Aja, orkar inte jävlas nå mer just nu iaf för fortsätter den så här åker den ut så är de bara.
 Åkte för övrigt till kusin igår o fick hjälp med lilla datorn, så nu är den som ny igen :) Nicenice, jaa förutom att msn o nya internet inte går att installera meeen de är ju bara småsaker, fick ju ner de nya inställningarna idag iaf medans jag va o räknade matte o handlade brabra.
 Matten gick bra så länge Gunnar fanns i närheten meeen så fort han försvann försvann även min hjärna.. Jaja, får ta nya tag till veckan, tänker faan inte öppna skitboken under hela helgen, sådeså.
 Annars har jag bara handlat o ätit middag. Ska iväg o gratta lilleman som fyller år idag :) Stoooort grattis till Isac :)

 Störiga jävla faaan.
Äsch jag orkar inte längre, är alldeles för irriterad för att orka med.
Vill bara glömma. Skita i precis allt o gå vidare.
Ngt som är allt för svårt, de har man ju redan insett.
Meeen de måste gå, de måste.

Over and out! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jupp, min skotersäsong har börjat lite smått. Inte för att jag kan göra just nu (är rätt så sjuk). Men när jag blir frisk ska jag genast ut igen.



Ang. Gunnar, han är duktig på att försvinna.

2009-01-16 @ 23:43:18
URL: http://zebratouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0