Heeeelg.

 Jaa som ni såg så lyckades jag mobilblogga! :) moahaha. Faaast jaa de vart ju rätt kort, fick inte skriva hur långt jag ville jävla skit grejer. Menmen, de blir ju mer o läsa för er idag då :P

 Igår då, sen jag skrev sist alltså va vi ju på Hissmo, kom in i fika rummet o såg nog lite vilsen ut med min lilla lapp till mätarn, tre killar tittar upp på mig o ser att de är ju en brud som faktiskt kommer in o jag möts med tre stora leenden o "tack tack kommer fröken tillbaka?". De är ngt som är de bästa med att va tjej i såna här yrken, folket på terminalerna är så trevliga o hjälpsamma så jag går alltid ut med ett stort leende på läpparna o känner att livet är ju rätt nice ändå.
 Sen vart de hem, skrämde nästan ihjäl S när jag försökte få fram att de kom ett rådjur upp mot bilen på min sida.. Fick nog inte fram ett enda ord riktigt tror jag meeen en reaktion från S iaf haha. Ska bättra mig o inte skrämma ihjäl stackarn i framtiden ;) Men väl hemma så vart de tankning av allt möjligt, kollade in Js nya bil :) Nicenice, blått inuti o luktade nytt haha. Bra beskrivning va? haha. jaja skit samma. Åkte hem sen, kom i säng tolv eller nått, kunde inte sova... Farsan kom hem kvart i ett, kunde fortfarande inte sova..
 Meeeen jag tog mig upp halv åtta ändå imorse :) Duktig duktig :) Mamma va upp även o kollade mig, hade skrivit en lapp om att hon skulle göra de ;) 
 Duschade, käkade frulle o åkte ner på bibblan där Gunnar förklarade för mig o Ellen hur vi skulle tänka, vart inte så mkt räknat efter de meeeen de tar vi igen en annan dag. Va på affärn o köpte kakor o dricka istället :P De är ju fredag hehe.
 Väl hemma sen igen så vart de städning av hela huset, duktigt duktigt.
 Hmm vad mer? tänt på gravarna o stökat på. Ätit gott, semlor till efterrätt :P Känns som att man bara svullar haha. Funderar skarpt på en promenad så jag får bort den här mättnadskänslan.. Den är sådär tok jobbig... :-S Skiter i att jag kommer att hosta ihjäl mig. Jaa berättade jag de att jag börjar bli förkyld? Har hosta, lite lätt tjock i halsen, snorig (vilket jag är 24timmar om dygnet, 365dagar om året jaa ni fattar), lite svårt att andas meeeen de är ju precis som de ska va haha. Fia får ju den stora äran o kalla mig sjukling då ju ;)
 Men äter nu Noskapin, astmatabletter, bricanyl (inandning dock), nässpray, cocciliana (hostmedicin) Såå här ska man bli frisk alltid. 

 Näe nu har de här inlägget blivit nog långt för idag. Ska avsluta med lite bilder på vovven från städningen haha.
Första bilden visar på att Chappe ogillar att man tar bort mattorna så han slänger sig alltid över sista haha.
Andra bilden sitter han o surar för att alla mattorna är borta.
Sista bilden är när han har myst ner sig i sängkläderna haha.
 Våran lilla städhjälp ;)



Over and out!

Kommentarer
Postat av: Renata

Gunnar måste förklara för mig med hur jag ska tänka! Han får fan inte ha så tjockt schema!! "Ursäkta mig!" ;)



Söt vovve ^^

2009-01-24 @ 13:45:56
URL: http://ragatasaliv.blogspot.com
Postat av: minaya

Mobilblogga låter svårt. hur gör man det?

2009-01-25 @ 02:28:40
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0