Helg avslut ;)

 Som ni ser har jag ju ingen fantasi alls när de gäller rubriker haha. Men de är ju som ett avslut, söndag idag ju ;)

 Sen jag skrev sist i fredags så kom Ellen förbi, hon hade varit på jobbet en sväng, vi tog med oss Chappen på en promenad *skönt* och behövligt, gick väl inte så tokigt fort så man slapp bli så hostig men de va nice, tre grader kallt, helt perfekt. :) Väl hemma igen vart de lite dricka o godis svullning ;) Sen en dusch, bäddning av sängen o sova :) Som tur va vaknade inte Ellen av mitt hostande under natten, bara pappa som hörde de haha.
 Måste ju berätta om vad som hände mer på natten, jag vaknade bara sådär o insåg att de låg ngn bredvid mig o flög upp för jag minns inte att Ellen sov över så tittade jag på henne o började andas normalt igen "aha, juuuust jaa" sen somnade jag om igen. 

 Igår så tog vi de rätt lugnt, la pacians (hur de nu stavas) o stökade på, sen drog Ellen hem till stora stygga Vallsjön ;)

Stökade på lite hemma, tog de rätt lugnt, måste ju vila upp sig så förkylningen släpper snabbare.

 Grannarna kom över på middag också :) Myyys :) Lillkillen höll igång till halv tio tio på kvällen, kan lova att de inte bara va han som va slut sen ;) Fick även ett blåmärke på ena knät haha. Kröp omkring på golvet o jagade killen o jag kan lova att han är snabb den lilla rackarn =)

 Så jag somnade iaf ovaggad inatt ;)


 Idag har de inte hunnit hända så mkt än, ätit frukost o kollat lite på slalom o längdskidor, är bättre idag :) Nästan igen hosta, eller jaa de hade jag inte igår heller, Noskapin is the skit :) Nu är jag bara lite snorig så de går framåt. Kanske kan simma på måndag :) De vore nice, läääängtar till bassängen..

 Aja ska kolla lite annat nu, skriver väl kanske en rad eller två sen ikväll om inte annat.

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Renata

Haha! De där med vakna upp och bli paff över vem fan som ligger bredvid har hänt mig med! Ännu mer vart fan JAG vaknar upp! Och det har inget med alkohol att göra! ^^ (inte speciellt mycket iaf) Jag är bara virrig heh..

2009-01-25 @ 17:57:02
URL: http://ragatasaliv.blogspot.com
Postat av: Simon

hur går praktiken??

2009-01-25 @ 20:54:34
URL: http://yoyoyostory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0