Helgen.

 Jaa då va de ett par dar sen man satt här igen då. Va som ni såg på ettårskalas i fredags kväll :) Åt tårta o lekte med lilleman som verkade nöjd med allt folk o presenterna. Tittade på kort på han under de gågna året o gud va liten han va, jag har ju glömt att han va tok liten när han föddes, alltså tok liten motsvare nu, känns så konstigt de är ett år sen han kom till världen, känns ju som att han har funnits längre parveln där. :) 
 
 I lördags va de till o ta sig upp ur sängen halv åtta... :-S skjutsade ner syster o Julia till bussen, fröknarna skulle till Ösd o shoppa.. Så jag kom hem sen, kröp ner i sängen men kunde inte somna om, låg o läste o stökade på tills resten av folket klev upp. Stökade med hunden o löste korsord tills Werner ett o två kom förbi o fikade, även grannen E kom :) Nicenice, den saten ska till Thailand i två veckor.. Fuuusk, vill ju också iväg.. Menmen. När jag blir rik då jääävlar.
 Åkte sen till stora Vallsjön o umgicks där med folket, Ellen o jag frostade av en frys o stökade på, lagade till lite matlådor o så. Sen vart de Wii för hela slanten hela kvällen :) De va skojj, mkt skratt vill jag lova. 
 
 Så idag fortsatte vi med den andra frysen, gjorde lite mer matlådor, spelade lite Wii, åkte lite skoter o slängde ut gammal mat vi hade hittat i frysarna till rövröven som Ellen så fint kallar den, alltså röd räven. Så jag hoppas han hittar dit o frossar :)
 Är nu hemma, tar de lite lugnt o inväntar resterande av familjen.

Imorgon börjar praktiken, känns drygt o skojj samtidigt.. Har ju iaf eftermiddag så jag får ju sova :P Skulle ha försökt plugga matte också.. Så på fredag måste jag ta mig upp från morgon om jag ska ha hjälp... Gääääsp. Aja, de blir nog bra de där.

Funderingar hela tiden.

Nej nu va de slut skrivet för min del.

Over and  out!

Kommentarer
Postat av: Minaya

Hej Bettan. Har just kommit hem från en härlig tid i fjällen. Lärt mig åka slalom, kan inte bli mkt bättre haha. Och ja, jag överlevde svarta pisten. haha



Nä, jul får många att gå under speciellt innan iaf. tråkit!



Kram

2009-01-19 @ 12:22:44
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0