Kyla.

Jaa då satt man här då, är så satans kallt ute så man törs ju knappt sticka ut näsan... Brrr... Har faktiskt trotsat vädret o varit ute på promenad, ngt som jag inte rekommenderar.. Trodde faan kinderna skulle ramla av.. Annars va man varmt klädd men kinderna... Auuch..

 Igår va man över till Tina o hjälpte henne med Indra, vilket snart inte behövs för Indra e ju hur duktig som helst. Vi testade nu även med rockarden, okej vi sprang bredvid o drog den så hon bara skulle känna hur den va att ha mot benen osv. Men ändå, hon va tok lugnt, tyckte inte att den va nå otäck utan att jag va knäpp som stod o hoppade i den haha. Sötnosen där.
 Sen så stökade vi i stallet, Indra verkade trivas tok bra att bara va med o se vad vi gjorde o sen gick vi in o fikade :) Tina har bakat tok goda tekakor, guud va länge sen de va man åt hemgjorda, smakade smaskens :) Sen lek med lillemannen, vilket han verkade uppskatta, de gjorde ju så klart jag med. Ville nästan inte gå hem när man va tvungen till de, eftersom jag hade lovat att skjutsa mamsen o pappsen så va de ju bara att bege sig hemöver.
 Skjutsade iväg dom. Åkte hem, började laga mat, skar mig i tummen så jag höll på att svimma... :S Men lite plåster o dricka o lite vila så va man inte snurrig i skallen längre o lät inge konstigt i öronen så då va de bara att fortsätta med maten. Vart kyckling wook, smaskens :D 
 Efter de vart de att byta om o tillbaka till Tina o hästarna då vi tog Tösa o Neffie på ridtur, kan ju lova att Tösa fick jobba :P Moahaha. Hoppas hon har träningsvärk idag ;) För de har jag i magen o axlarna vill jag lova haha.
 Tog de rätt lugnt hemma, duschade, tittade på Elizabeth, the golden age. Helt ok film. Satt här en stund o sen åkte jag o hämtade mamma o pappa.
 Vart lite fika när vi kom hem, mackor :) Med skinka, tomater o feta ost på ;) mm smaskens. De är faan en av mina stora laster, mackor... Mackor o dricka.. Men alltså jag äter ju fullkornsmackor osv. med nytta saker på så de borde väl inte va så farligt eller? Hmm.
 Sen så vart de sängen. Pratade med en killkompis i nästan en timme innan hans telefon sa upp sig, saknar honom som bara den.. Önskade att allt vore enklare..

Menmen. nu ska vi rycka upp här.

Fia vill att jag ska komma över o spela lite Brawl med henne så jag ska tigga skjuts så jag slipper ha en bil ute i kylan :)

Så tack o hejj från mig så länge.

Kraaam på er.

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja fy vilket kallväder..

men om det mot all förmodan är bättre imorgon så kanske vi kan ta Indra en sväng då!

2009-01-03 @ 20:19:05
URL: http://teamart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0