Praktik.

 Jaadå va första praktikdagen överstökad, eller jaa inatt va den de, andra på g om ngn timme.

 Åkte iaf med S igår, nicenice, åka timmerbil :) Kälsjön först o lasta upp massa sen till Väja, samma trevlige mätare som sist jag va dit :) Han kommer ihåg mig dessutom, de är ju lite häftigt ändå. Han ser minst hundra ansikten per dag men minns mitt plus att jag inte har varit dit sen i våras kanske? Så de va skojj, de kommer nog kanske inte in så många tjejer dit så de kan ju va därför han kommer ihåg en. Sen vart de att åka till Halån, Kvarnberget, ha jag minns vad platserna heter *stolt*. Där vart de stopp.. Noll styrning o så. Men de klarade S utan problem, start i backe knapp eller vad han nu kallar den o sen drog han igång igen, så vi kom upp till slut. Men de är då rätt upp o kurvigt som den... :-S otäcka väg..
 Åkte sen på Sikås i Hammerdal, va dit för första gången så nu har man sett allt haha. Inte för att de va så mkt att se men jag hade ingen lust att åka på Hissmo för de är riktigt trist.. Sen vart de till Kälsjön igen, S lastade upp åt J, sen hem.
 Kröp ner i sängen halv två inatt de va riktigt nice.

 De skulle även va svenskarnas deppdag igår, med tanke på lågkonjuktur, julen är slut, inga pengar, mörker, men inte tyckte jag att de va en deppig dag inte, jag tyckte de va en helt ok dag, en trevlig dag :)

 Även att de va idrottsgala igår, den va säkert tio ggr bättre på tv än via radio. Iaf när gustavsson x 2 va framme.

Näe nu är de slutskrivet för min del.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: minaya

hej vännen. Tja lite tråkigt att inte ha mer semester dock, men samtidigt skönt att komma hem. Har saknat gitarren.. haha.



hur mås det här då?



kramis

2009-01-20 @ 18:49:30
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0