Rubrik.

Kommer inte på ngt vettigt att ha som rubrik idag faktiskt. Eller de är nog som vilken dag som helst.

 Va ju till Stugun då, fikade med Ellen o Fia på fiket, myyys :) Sen hem med Fia o sen va vi hem till mig, stökade runt i garderoben hittade ngt klädesplagg jag ska kasta eller jaa bränna upp lär de bli, sen stoppade jag in lite annat i en annan garderob hehe. Fick in mina nya kläder som inte har fått plats förut :) Känns bra när kläderna får plats, rätt sjukt va kläder man har men som man inte använder så ofta. "Kan ju använda den ngn gång" joo tjena. Garderobsvärmare heter de :P De finns fortfarande såna plagg kvar men va faan man kan inte va överseriös.
 Gjorde iordning middag också, sallad :D haha lätt o enkelt o gott. Sen stack jag o Ellen ner på byn o tränade lite. Vart tok mkt folk så vi sket i att träna vidare kändes bara trångt o jobbigt. Så vi tar de imorgon. Åkte hem o tog med vovven på en promenad. Trodde vi skulle blåsa bort på vägen hem haha. Tog i så man tappade andan men de va skönt, tyvärr plus grader nu... Menmen. Thats life, allt kan inte va perfekt. Men de va skönt.
 Sitter nu här, funderar på att duscha o sen titta en stund på tv innan de blir dags att krypa ner med ännu en bok. Se om de går bättre att läsa idag då. 
 Faan göra en matdosa o frysa ner måste jag ju också göra, ska med far till Skellefteå på söndag, eller blir de han som åker med mig kanske? ;) Moahaha. Han tyckte inte om den framtidsutsikten hehe ;)

 Ska till Bräcke en sväng imorgon, ska även skjutsa ner Fia på byn, träna vad mer ska jag klämma in?
Jag tycker om dagar som är planerade. Dagar som de händer saker i. 
 Arbetsförmedlingen till veckan, berätta vart jag ska praktisera o kolla om jag kan få en tid till o träffa killen som har hand om visum o andra såna frågor. Funderar starkt på att åka härifrån, börja på ngt nytt och glömma allt som borde glömmas. Gå vidare i livet. Frågan är då kommer jag någonsin tillbaka? Trivs jag är inte de säkert..

 Många funderingar, velar, många önskningar, vill inte såra men de kommer jag att göra hur jag än gör.

 Känner mig fortfarande glad för att jag har fått praktiken där jag vill ha den, för alltså går de bra med en sak kommer allt annat också att börja gå bättre, så funkar mitt liv iaf. Ändra så går de tok bra eller så går de bara neråt.
 Som i våras allt gick skit, va tok deppig o ville inte att skolan skulle ta slut sen så gick de tok bra med backningen, fick förfrågan om jag ville gå i Bräcke, tog studenten, jobbade med folk som jag verkligen tycker om, älskade mitt jobb, bilen gick igenom besiktningen utan anmärkning, livet lekte under sommaren, började i Bräcke.
Men sen trivdes jag inte med att sitta i en sandlåda o leka hela dagarna.. De va inte min grej. Sen dog mormor.. Jag hoppade av skolan. Vart nekad på varenda jobbannons jag sökte på, tappade självförtroendet totalt, deppade ner mig, fick ångest.
Sen nu efter nyår har de vänt lite, hittat tillbaka till kärleken för att träna, mår riktigt bra av att rida o umgås i stallet, fått praktik. Så nu hoppas jag på jobb, ngt vik funkar ju också bra, inga problem. :) Gör nästan allt för pengar haha.
 Måste försöka börja ta hand om mig, skita i allt annat som gör att jag mår dåligt. Bara va ego. De måste funka. Måste börja må helt bra igen. Måste läka alla sår. Bara bry mig om mig. Haha måste ju garva åt mig själv, jag kan inte bara bry mig om mig själv.. Jag är ju kräfta för f***n, bryr mig alltid mer om andras välbefinnande än mitt eget.. That´s me, i ett nötskal..


 Haha må ju säga att jag är kung på att skriva långa inlägg om ingenting alls, eller joo de är om mig.


Funderar skarpt på att göra ett album på facebook med bilder från de gångna året, vad sägs om det?


Nääe nu är detta nog långt, ska sitta o dräggla över lite annonser istället :P Hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: Sara :)

album från de gångna åren låter skitbra ^^



ibland blir livet vad man gör det till, om man satsar allt på att det ska bli bra så blir det ju oftast så :)

2009-01-08 @ 22:44:33
URL: http://zebratouch.blogg.se/
Postat av: Simon

Skulle inte jag klara av att mitt rekord på Snake 2??:O

2009-01-09 @ 14:15:42
URL: http://yoyoyostory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0