Helg :)

Japp nu är de helg ;)

 Så sen senast jag skrev har de hänt lite, efter att jag hade skrivit i onsdags så ringde kusinerna o undrade om jag ville följa med på kakkalas i Böle jajjemen sa ju en annan o vi drog, när vi kom fram insåg vi att de redan va slut ;) haha. Så fyra-fem mil hem på grusväg igen då, men trevligt hade vi i bilen :)
 Vart fika här hemma istället. ;)

 Igår torsdag vart en rätt lugn dag, tog en promenad på morgonen o sen drog jag, syster o Lillan på Stockberget o fikade :) Vart kvar där i fyra timmar ;) Fick ju sytte lilljänta :) Myyys med småbarn :)
 Sen vart de mat o lite handling på affärn, drog hem, tittade på The outlaws, sen skulle vi ut på sjön o fiska, jooohejsan de gick ju finfint ;) Vi kom till slut ut o sen gick de ganska fort in för de va som liiite våger ;) haha. Men tur med vädret hade vi iaf. De började tok regna så fort vi hade kommit in hemma :)
 Sen vart de ganska sent kväll, låg ju o snacka halva natten som vanligt ;)

 Och upp på morgonen, idag alltså. Jobbade, har sen inte gjort så mkt, ätit, tagit ut pengar o ska väl till Sara o fixa naglarna inför morgondagen :) De blir skojj :)

 Så är ni i Ramsele imorgon så syns vi :)

Trött på lögnerna o sveken.

På återseende! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0