Måndag = LÖN!!

För vissa jobbar ju komunalt ;) Men skönt är de ju alltid, får även in från försäkringskassa imorgon, inte en så stor slant men de är en peng iaf :) Skönt att ha pengar, men då blir man lite sparsam också ;) Vill ju inte göra av med allt för mkt pengar heller :P hehe.
 Men ska iväg till kusin ikväll o beställa en kamera :) De blir nice, har längtat såå sjukt mkt efter en bra kamera o nu har jag pengar :) Kan ju köpa en riktigt dyr om jag vill också :) Men de gör jag inte, köper en som passar mig och mina behov, drar in till stan på onsdag o handlar lite kläder o annat skoj :) Funderar även på att åka på tatueringsstudion o kolla vad dom tycker om layouten jag har fixat fram :) Hoppas dom tycker om den. haha. Nog för att de är jag som ska leva med den men deras åsikt betyder ju också en liten del. Faktiskt. Men de blir nog inga problem.

 Igår då, måste kanske berätta vad som händer i mitt lilla liv ;) Så igår efter att jag, Fia o syster hade varit på Stockberget drog man hem, gjorde middag, pannkaka. Sen in i duschen o iväg till Vallsjön för o umgås med Ellen :) Där drack vi grogg o mådde gott framför tvn, hann igenom tre filmer haha. Sen vart de sängen för vissa skulle ju upp o jobba :P

 Så annars idag har man vaknat sex imorse när Ellens väckare gick igång, sen sovit o vaknat till o från till nio av kattungarna ;) Så till slut vaknade även Fia till liv så då tog vi oss upp o åt frukost, stökade undan sen kvällen innan o grejade på innan vi drog hemåt, för Fia skulle ju till stan.
 En annan va hem en sväng o åkte sen ner på byn för att umgås med Lillan o Mixxa :) Handlade lite o fikade på fiket :) *myys*.
 Och nu har Ellen kommit så man ska umgås med henne :)

På återseende! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0