Take care of myself day :)

 De är vad jag har idag :) Men först ska jag väl berätta lite om vad som hände igår ;)

 

igår torsdag klev jag upp halv åtta för pappa skulle ner på sjukstugan o jag tänkte lämna in mina lönepapper, vill ju ha lön nästa månad ;) Drog sen ner på Hörnan för att se om mitt paket hade kommit men dom fick tydligen inte in dom förrens mellan tolv och ett! Suck. Åkte hem, fikade lite, tittade på tv för att få tiden att gå.

 Skjutsade sen syster, åkte hem, eller rättare sagt ner till Kälarne, träffade Ellen o Lillan där, så vi gick in på hotellet o köpte mjukglass :) De va gott :) Och då kom mitt efterlängtade sms! Min kamera hade kommit! :)

 Kände mig som ett barn på julafton när jag hämtade ut den :)

Drog sen till Lillan o tittade på film medans batteriet till kameran fick laddas. Men sen åkte man hem o åt middag o sen va man i full gång med kameran :)

 Åkte sen till farmor o farfar, farmors blommor fick bli fotomodeller ;)

 

 Idag fredag har jag legat tok länge i sängen, så skönt att få va lite ledig o bara dra sig :) Har sen tagit en promenad, vilken vart ganska kort eftersom de började tok regna.. Suck. Har sen ätit frukost, tagit lite kort på Chappe, vilket inte va de lättaste.. Han rör sig hela tiden o tycker inte alls att han ska va med haha.

 Har sen målat tånaglarna med ett av dom nya lackerna jag fick :) Har även noppat mina ögonbryn. Ska sen ikväll raka benen och ta hand om fötterna lite mer. Skönt att ha en dag att bara ta hand om sig själv :) Ska dock städa huset sen. Vilket jag inte ser fram emot haha.

 

Men här kommer lite bilder från kameran :)

Klicka på korten för att få dom större :)

 

Som ni ser på bild ett och tre så går de faktiskt riktigt bra att ta kort på långt håll :)

 

 

 

På återseende! :)


Kommentarer
Postat av: Simon

Vem är KILLERhunden???

2009-08-01 @ 14:52:30
URL: http://yoyoyostory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0