Tisdag hela dan.

 Vaknade halv sex imorse av de satans regnet! Trodde ju att de regnade in så upp fort ur sängen och till fönstret, men de va inga problem, inge vatten som kom in. Ner i sängen o somnade om till kvart i sju då Mona ringde o väckte mig, "vill du jobba idag?" och vem tackar nej till jobb? Inte jag! :) Så sen började man fundera, va de halv åtta till ett eller åtta till ett, va de idag eller imorgon, idag måste de väl ha varit haha. Snurrig i skallen? Mhm. Skickade o kollade med Lillan för jag visste att hon skulle upp o jobba iaf ;) Så hon kollade o de stod åtta till ett på mig ;)
 Så idag har man då jobbat, varit till Hammarn med Lillan, tooook köat på bankhelvetet!!! Grrrrr... Fjorton nummer före mig suck. Satte in lite pengar på sparkontot, köpte skor, käkade pizza på kaffe stugan :) De smakade smaskens vill jag lova ;) Sen va vi på Ica, där fick jag visa leg!! :) =) Ha, de har väl inte hänt på dom senaste åren mer än när jag har klagat över att aldrig få visa ;) Så där vart man glad, och han i kassan sa att jag såg ung o vacker ut, den ni ;P 
 Efter de drog vi ner på lilla Kälarne, har lånat böcker åt en av tanterna jag tar hand om på jobbet o ska väl åka till Lillan en sväng nu. Sen blir de teater ikväll :) Sköjj :)

 Jobba imorgon :) De tackar vi folket som är sjukskrivna för ;)

 Nej de va nog allt från mig de.

På återseende! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0