Bra rubrik är vad?

 Jag kan aldrig komma på ngn bra rubrik när jag ska skriva. Och jag tänkte inte skriva så långt idag, känner mig mest irriterad över internet som stänger ner sig hela tiden..

 Jobbar o stökar på om dagarna, va dock ledig idag tack o lov! Fick delad tur i tisdags o sen upp igår morse o jobba igen, ont i kroppen efter de mhm.. Fötterna, knäna o höfterna värkte, Fia tyckte jag såg ut som en gammal tant, man blir ju som man umgås säger dom ju ;) haha.

 Så idag försökte man sova då, vaknade åtta imorse när NÅGON drog igång gräsklipparn!!!! Jag va ju trött men inte då, de bryr vi oss inte om. Neeeej då. Tjurlåg till halv tio eller nått sånt o tog då en promenad.
 Åkte ner på byn när resten av familjen åkte imorse. Va hos Lillan o hälsade på följde sen med henne, Mixxa o Mia till Hammarn o handlade, köpte nya tändstift till bilen brabra, så nu är de bara att sätta dit dom :) Sen går bilen förhoppningsvis som hon ska sen. Hoppas hoppas hoppas. Håll tummarna för de :)

 Ligger nu i sängen, funderar på att sova lite. Börjar ju inte förrens ett imorgon ;) Moahahha. Eller nått sånt.

Hejsvejs från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0