Goa runda händer ;)

 De är vad jag har de, enligt en av tanterna på jobbet ;) Sen är jag även rund o gooo hela jag haha. Vilket hon tycker är sååå bra, fina goa äppelkinder o allt vad de nu va, man kan ju inte annat än ta åt sig ändå. :P Även fast man själv tycker man är for stor så måste man tycka om dom här små komplimangerna.
 Så de är lite av de jag har hört idag, jobbade från halv åtta till ett idag, allt gick mer eller mindre som en dans iaf. :)
Sen så vart de hem o fika lite, va hungrig som få. Hmm. Plockade in alla kläderna där dom ska ligga.. Uff jobbigt faktiskt, har alldeles för mkt kläder... För mkt att spara o ha kvar.. Men tshirtarna o linnena tycker jag ju om, jag kastade faktiskt en av dom! ha den ni ;) Mamma har klagat nog mkt på den stackars tröjan :P
 Efter de drog jag ner på bibblan, kopierade lite papper. Hämtade Lillan, åkte hem. Insåg att de behövdes makaroner plus att Mixxa behövde lite start hjälp till Fåååården ;) Så ner på byn igen, starthjälp va man o sen iväg en sväng på ICA innan vi alla drog hem till mig, där de vart makaroner o korv till middag, sen kladdkaka till efterrätt :P Ibland måste man unna sig lite annat :P Sen så skjutsade vi syster till teater träningen, hämtade en kamera, åkte hem, surrade lite o sen gick vi över till grannarna för att titta på fölen :) =) Dom är sötast ivärlden! :) Lillan vågade även klappa Indra, vilket är mkt bra gjort med tanke på att hon är tok rädd för hästar. Så de va inponerande. :)
 Sen vart de hem, en massa surr o tårtbakning :)
Och nu sitter man här med en sjabblande internet, funderar på att duscha. De vore skönt. :)
 Ösd imorgon, besikta bilen o gå lite på stan ;)

Nej de va nog allt för idag de.

Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Minaya

Hej. Hoppas det är bra med dig! :-)



Torsdagen den 11 juni bär det av uppåt i landet för en radioturné. Det bjuds på sköna och charmiga intervjuer.



Vi börjar med, City radion Gävle, 102,7 MHz kl: 12:00, sedan Sveriges Radio P4 -Falun 100,2 MHz kl: 15:00 (mina gamla hemtrakter). Hoppas att du som bor inom dessa områden slår på radion och lyssnar.



http://www.minaya.se

http://minaya.blogg.se

http://www.myspace.com/minayamusic

2009-06-11 @ 01:28:42
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0