Jahopp.

 Då satt man här igen då.

Har idag tagit mig upp ur sängen, hur jag nu lyckades med de med mindre fyra timmars sömn.. Kunde inte sova inatt.. Men på jobbet va man i tid iaf ;) Har jobbat till ett o sen hem fika lite, tittat på film, tagit en promenad, ätit lite gott, skjutsat syrran, suttit här, varit på macken, vattnat på gravarna o sitter nu här igen.
 Kusin kanske kommer förbi sen, då blir de nog kanske lite film tittning också :)

 Imorgon blir de jobb, fyra till nio. :) Perfekt. Då har man sovmorgon :P Ska försöka ta mig upp ändå.. Hur de nu ska gå. Jaja, de märks väl ;)

 Nääe de va nog allt för idag. Ska börja fundera på vad jag vill köpa för kamera snart tror jag ;) Så de e bara att beställa när jag har råd :P

 På återseende! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0