Ojojojoj.

 De har gått en hel vecka sen jag skrev sist.. Inte bra. Men har man ett internet som krånglar o alldeles för mkt att göra så blir de så här ;)

 Så på en vecka, vad kan hända i min lilla värld?
Jo på fredan, va jag ute o red tillsammans med Tina o Hilja på Birk, gick finfint, han lyssnar otroligt bra den grabben, trodde ett tag att jag inte skulle klara av att få stopp på grabben men de va inga problem, träna lite på skritten o att inte va rädd för allt sen är han perfekt :) Måste skaffa mig en egen häst snart.. Ha ngt att jobba med :)
 Hmm. vad hände mer då? Jo jag va in till stan med morsan o farsan o sara, vi köpte lite grejer ;) Jag köpte hårsspray, en rödklänning med vita prickar på (allt för att ha ngt på mig på crusingen ;) ), lite nagellack o grejer, leggins, ankelsockar o ett par solglasögon, sen tror jag inte de va ngt mer. Men pengar rök de ;)
 Sov hos Lundins då, jag o Sara fixade naglar o stökade på kvällen o sen låg vi o surrade i flera timmar ;)
 
 Klev upp vid halv åtta på lördag morgon för påklädning o sminkning o hårfixning o frukost ;) Sen drog vi till Sollefteå i dodgen :) Fin väre hade vi :) Satt ute o tittade på bilar, gick omkring o tittade på bilar, drägglade efter snygga bilar, ni skulle ha sett Thunderbirden vi hittade, ögon gooooodis :) Ska se om jag hittar igen ngn bild på pärlan :D <-- Kolla in bilderna från crusingen :)
 Jag o Sara va även upp på stan i Sollefteå, tittade in affärerna o Sara köpte morsdagspresent, kan lova att folk glodde på oss i våra kläder haha ;) Men vi va snygga ;) Vart även mjukglass *mums*
 Sen mer titt på bilar :) Vid tre tiden tog de slut på träffen o vi drog iväg o käkade japanskt? kinesiskt? Jaa nått sånt, gott va de iaf :)
 Hmm. Iväg o tanka, satt i parken o myste, spanade in snygga grabbar o bilar ;) Sen gick crusingen igång, massor av kokande o snygga bilar ;) Vid tolv drog vi en runda men när vi nästan hade tagit oss fram så stod de still tokigt länge! Så vi tog oss ut från kön o drog hem.

 Tack för ett underbart dygn Sara o Börje :)

 Sen resten av veckan har varit rätt slapp, umgåtts med Lillan o Mixxa o kusin mest hela veckan, tagit en morgonpromenad varenda dag. Stökat på hemma, klippt mig idag osv. :) Imorgon blir det mööööte på jobbet. Så de är väl dags att duscha av sig allt hår o sova nu :) Men nu har jag iaf uppdaterat :)

 Spanar även in pållarna i hagen hos grannarna, är förväntansfull på fölen, ploppa ut ngn gång :) I want to see you ;)
Syster kommer hem imorgon bitti så då är friden förstörd ;) hehe.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0