Solsken! :)

 De är vad de har varit idag :) Och jag har varit ledig, är dock lite grått nu, kommer de in regn o åska snart eller? Hoppas inte.. Jobbade senast igår kväll, så de va skönt med en ledig dag idag, men vart inringd för att jobba imorgon och på fredag :) Pengar till mig :P Har ju som inget på schemat den här veckan så varenda tillfälle tar man ju ;) Jobbar dock varenda dag nästa vecka förutom fredag o då ska jag hänga med på insemination (hur de nu stavas) så de blir häftigt o se hur de fungerar :)

 Får se vad som händer annars den här veckan, funderar på att dra till Hammarn på lördag, ngn som ska va chaufför? För jag tänker inte köra på min egen födelsedag :P sådeså ;)

 Hmm. Annars då? Skadad tumme, som håller på o läker. Allmänt snurrig i bollen (som vanligt ;) ), har för mkt att göra och för lite tid (även ngt som är typiskt mig), lön på fredag :) Är de ngt mer jag borde berätta?

 Näe tror inte de, så de vart ett kort litet inlägg idag, men ett inlägg iaf :P

Så ha de så bra o va ute i solen gott folk :) Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0