Vem har tid?

Inte jag iaf, ett internet som krånglar o allt för mkt att göra om dagarna ;) De ser ut som att man inte har så mkt att göra men faan va grejer man kommer på att man ska göra ;)

 Så sen sist så kom syster hem från skolresan. Jag har jobbat lite, varit på möte på jobbet vilket va mkt givande, fick många bra tips o svar på många frågor. Har även hunnit tittat på en del bra filmer, umgåtts med folk, varit chaufför osv.

 Fick ett sms i lördags natt att fölen hade kommit, så man va fort över till stallet för att se dom små liven :) Helt underbara :) De går inte att beskriva känslan av att vara med när dom tar sina första stapplande steg, få va med o va stötte pelare innan dom hittar balansen själv, se dom dia för första gången, träffa dom två kärleksfulla mödrarna, höra dom otroligt goasköna ljuden dom har för sig. Helt underbart va de. :) Så tjugo i fyra kröp man i säng, lyckligast i världen :)

 Har sen lyckats fått en jävla förkylning!!! Jag hatar förkylningar! Jag ska ju iväg o jobba imorgon.. Suck. Får hoppas man är piggare då, får åka hem o vila sen när jag har slutat ;)

Nej de va nog allt för den här gången. Vart kort men jag har uppdaterat iaf ;)

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0