Äum.

Yees, då satt man här igen då. Känner ju att jag måste skriva ett litet inlägg hann ju inte med ngt igår så de får bli idag. 
 
 Igår började dagen rätt lugnt, tog med Fia till backen o tittade på flickorna när dom åkte skidor, vart även fika :) Sen åkte vi hem till mig så jag kunde duscha o packa mat osv.
 Efter de skjutsade jag hem Fia o drog ner på stolpen, åkte med farsan ner till Kronan där vi va in o tankade o bytte av, körde sen ner till Orrskär i tjyvtjock dimma.. Men ner tog vi oss. Där satte jag mig o käkade medans farsan lossade. Sen åkte jag med honom ut på E4an och vart hämtat i Söderhamn av Ulf, han som äger åkeriet. Åkte med honom till Segersta där jag hämtade 44:an. Lilla pärlan ;) Tog henne hem, bara bilen dock. Åkte upp till Sundsvall o tog resten av min rast då och passade på att fika lite latte ;) hehe. Kändes nästan deppigt att behöva parkera bilen och inse att jag inte skulle få köra helt ensam på ett bra tag igen.
 Alltså jag älskar verkligen att sitta helt ensam o bara lyssna på bra musik och åka på vägarna. Jag tycker om ensamheten. Kalla mig knäpp men de ärså jag känner.
 Kom sm hem vid halv ett eller nått, låg o läste Män som hatar kvinnor, tänkte att jag skulle läsa ut den innan jag ser filmen, får se hur de går med de dock.

 Torsdag, idag. Då har jag städat, tagit de lugnt, klistrat o stökat på ;) Packat framför allt. Duktigt duktigt. Mamma som packade om allt dessutom haha. Hon tycker att jag packar dåligt. ;) Sen har jag även varit på Sandmon, fikat te o grejer :) Fått nagelmanikyr av Sara :) Sitter nu här och funderar på om jag har packat allt.. Hmm. märks vl :P hehe. Huvudsaken är ju om spriten är med :P

 Nej lite bilder kanske?




Kortfixning. Mina snygga naglar. Och fika :)

 Drar btw till stan imorgon, lär väl kankse hinna med ngt bloggande därifrån också. :)

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0